StoryEditorOCM
Dalmacijagosti se vraćaju

Solinjani zadovoljni, turizam raste

Piše PSD.
15. lipnja 2014. - 22:59
Brojke u solinskom turizmu sve brže se penju, pa je veliko zadovoljstvo u Turističkoj zajednici grada, posebno što je riječ o povećanju u predsezoni, za čime turistički djelatnici osobito teže, kazuje nam Jelena Stupalo, direktorica solinskog TZ-a.

Dakle, nakon prvih pet mjeseci ove godine na području grada Solina, u usporedbi s istim lanjskim razdobljem, evidentiran je porast i to 20 posto u noćenjima (6748) i 22 posto u dolascima gostiju (2975). Od tog ukupnog broja noćenja najveći porast ima hostel “Jadro” u blizini Gospina otoka – 30 posto, potom privatni smještaj - 25 posto i hotel “President” sa šestpostotnim povećanjem.

- Raduje nas, naravno, ovakvi pokazatelji. Naši su gosti uglavnom mladi iz klubova ili KUD-ova, sportaši, plesači, folkloraši..., koji dolaze na razne smotre ili natjecanja u Solin, ali i Split. Prema usmenim preporukama ljudi koji su ovdje boravili, prepoznaju nas tako sve više i s okolnih područja, te nam dovode nove goste. Također, sve više je i djelatnika firmi koje dolaze na ovo područje kao privremena pojačanja u sezoni, kao što su to, primjerice, monteri ili ljudi koji postavljaju alarme – govori nam Domagoj Mimica, voditelj hostela “Jadro”, hvaleći izniman trud direktorice TZ-a Jelene Stupalo na dovođenju sve većeg broja turista, te Špira Žižića, direktora Doma “Zvonimir”, koji svojim aktivnostima na obogaćivanju “Solinskog kulturnog ljeta” stvaraju imidž grada u koji posjetitelji rado dolaze, veli Mimica.

Prema riječima Jelene Stupalo hit je svakako i Gašpina mlinica, zaštićeno kulturno dobro, koji je od konca prošle godine u rukama koncesionara. U prvih pet mjeseci ove godine zabilježila je oko 1000 posjetitelja. Mlinicu posjećuju organizirane turističke grupe, a najviše je djece iz osnovnih škola i vrtića, saznajemo.

- Drago mi je da je mlinica zaživjela, a za dogodine se namjeravamo više dogovarati i s agencijama kako bi posjetitelja bilo tijekom cijele godine – zadovoljan je i Tomislav Poljak, voditelj Gašpine mlinice.

- Posebice je veliki broj posjetitelja u mlinici zabilježen u travnju povodom Svjetskog dana voda, a u suradnji s turističkom agencijom “Plautillla” iz Solina - dodaje Stupalo ističući kako je u prvih pet mjeseci ove godine odrađeno i niz kvalitetnih projekata koji su upravo imali za cilj potaknuti dolazak sve većeg broja gostiju u predsezoni.

- Osim nastupa na sajmu u Münchenu, gdje smo predstavljali grad Solin na njemačkom tržištu, predsezonu smo obilježili i nizom drugih projekata, od čišćenja arheološkog lokaliteta Rižinice, organizirali smo manifestaciju “Uskrsni doručak” u suradnji s hotelom “President” i Udrugom Solinjani, kada je bilo stotinjak inozemnih gostiju. Priredili smo pučku feštu u Vranjicu u prigodi otvaranja najvećeg akvarija u Hrvatskoj, a uspješno smo prezentirali turističku ponudu grada Solina, antički i starohrvatski Solin, u Zagrebu u svibnju – navodi Jelena Stupalo ističući kako u tom pravcu namjeravaju aktivno nastaviti i tijekom ljetnih mjeseci najavljujući, među ostalim, i nastavak organizacije manifestacija “Romantika u Saloni” od 1. do 3. kolovoza, te u Gašpinoj mlinici “Iz solinskog lonca” - Šta su jeli naši stari (6. rujna), a u suradnji s udrugom Solinjani.

mia sesartić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 09:42