StoryEditorOCM

Vinarima za promidžbu 200 tisuća eura po projektu

Piše PSD.
19. srpnja 2014. - 00:15
U sklopu „Vinske omotnice“ – bespovratnih sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je još jedan natječaj za mjeru Promidžba na tržištma trećih zemalja, koji je otvoren do 31. srpnja 2014. godine.

Korisnici ove mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Dozvoljena ulag...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 04:12