RAV4, Toyotin popularni SUV u četvrtom generacijskom izdanju, duži je od prethodnika punih 20 centimetara te je dosegnuo dužinu od 457 cm, širi je tri centimetra i niži 2,5 cm, čime je dobivena još atraktivnija silueta kojom se naglašava svestranost, prostranost i dinamičke karakteristike.
Integralni pogon s automatskom raspodjelom snage i momenta na prednju i stražnju osovinu bio je izbor gotovo dvije trećine kupaca starog modela s osnovnim dizelskim agregatom. Naravno, slična je situacija i s novim RAV4, s 2.0-litrenim D-4D turbodizelašem sa 124 KS i okretnim momentom od 310 Nm.
RAV4 nije sirovi terenac za off-road avanture, ali će sigurno poslužiti mnogima uz asistenciju pogona 4x4 skrivenog ispod plašta atraktivne i povelike karoserije da prođu makadamskim putem do odredi...
Integralni pogon s automatskom raspodjelom snage i momenta na prednju i stražnju osovinu bio je izbor gotovo dvije trećine kupaca starog modela s osnovnim dizelskim agregatom. Naravno, slična je situacija i s novim RAV4, s 2.0-litrenim D-4D turbodizelašem sa 124 KS i okretnim momentom od 310 Nm.
RAV4 nije sirovi terenac za off-road avanture, ali će sigurno poslužiti mnogima uz asistenciju pogona 4x4 skrivenog ispod plašta atraktivne i povelike karoserije da prođu makadamskim putem do odredi...