StoryEditorOCM
Životbrendiranje gastro tradicije

Hrana s (Aninim) potpisom: zaštićene proizvode kupci su spremni platiti i 30 posto više

Piše PSD.
3. kolovoza 2014. - 22:21
Haljinu, torbicu ili cipele s potpisom lako je prepoznati. Riječ je o dizajnerskom komadu, ograničenom broju primjeraka s cijenom od koje obične smrtnike zaboli glava. Ali kako prepoznati pršut s potpisom, koji nosi oznaku “limited edition”, i jamči li violinski ključ utisnut u istarski pršut i osobitu muziku za nepce, manje je poznato.

Stoga, ako razmišljate o zaštiti poljoprivrednog ili prehrambenog proizvoda - slatkog ili slanog, i plasmanu na europsko tržište, naići ćete na tvrtku “Biotechnicon”, osnovanu još 1997. godine, koja je gotovo stekla punoljetnost u svom radu. Istražili smo male tajne uspješnog osmeročlanog stručnog tima koji čine agronomi, prehrambeni tehnolozi i magistar ekološke poljoprivrede.

Ova mala tvrtka više od desetljeća obavlja stručni ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 16:38