Prvi je to put da su gosti Sinja dobili takozvanu “smeđu signalizaciju” uz pomoć koje će sasvim jednostavno i lako pronalaziti put do najjvažnijih kulturno-povijesnih točaka u obilasku grada. Time je Sinj pretekao mnoge puno razvijenije i bogatije turističke sredine u Dalmaciji.
– Još 2012. godine počeli smo s postavljanjem intepretacijskih ploča uz 14 znamenitosti u gradu, a zatim smo označili još osam znamenitosti i postavili osam putokaza, tako da se gosti sada sasvim lijepo mogu snaći u šetnji Sinjem i njegovim znamenitostima.
Na infopločama nalaze se podaci o spomenicima i znamenitostima na hrvatskom i engleskom jeziku te QR kod. Aktivacijom QR (quick response) koda na ploči pomoću smart mobilnog telefona, turisti će se moći informirati o kulturno-povijesnim znamenitostima Sinja na moderan način, kakav se već primjenjuje u svjetskim metropolama, kaže direktorica TZ-a Sinja.
U projekt označavanja kulturno-povijesnih znamenitosti, TZ grada Sinja i Grad Sinj utrošili su oko 130 tisuća kuna, od čega su preko natječaja Hrvatske turističke zajednice dobili 86 tisuća kuna nepovratnih sredstava.
– Još 2012. godine počeli smo s postavljanjem intepretacijskih ploča uz 14 znamenitosti u gradu, a zatim smo označili još osam znamenitosti i postavili osam putokaza, tako da se gosti sada sasvim lijepo mogu snaći u šetnji Sinjem i njegovim znamenitostima.
Bespovratna sredstva
Uz to im je na raspolaganju i plan grada s označenih 15 kulturno-povijesnih točaka i već sada vidimo kako gosti uz pomoć te “turističke signalizacije“ samostalno obilaze grad – kaže Jelena Bilić, direktorica TZ-a Sinja.Proteklih dana obnovljena je infoploča na tvrđavi Sinjski grad, postavljena je infoploča na ulazu sinjskog Hipodroma, označena je zgrada bivše željezničke postaje i Litrin obor te su postavljene tri nove putokazne table u samom centru grada.Na infopločama nalaze se podaci o spomenicima i znamenitostima na hrvatskom i engleskom jeziku te QR kod. Aktivacijom QR (quick response) koda na ploči pomoću smart mobilnog telefona, turisti će se moći informirati o kulturno-povijesnim znamenitostima Sinja na moderan način, kakav se već primjenjuje u svjetskim metropolama, kaže direktorica TZ-a Sinja.
U projekt označavanja kulturno-povijesnih znamenitosti, TZ grada Sinja i Grad Sinj utrošili su oko 130 tisuća kuna, od čega su preko natječaja Hrvatske turističke zajednice dobili 86 tisuća kuna nepovratnih sredstava.
Ružica MIKAČIĆ