Sin Victorije i Davida Beckhama, 12-godišnji Romeo, zaštitno je lice blagdanske kampanje modne kuće Burberry.
Romeu ovo nije prvi put pred kamerama i fotoobjektivima, jer se u ulozi modela već okušao, i to također za kultni britanski brend čije je zaštitno lice bio i njegov otac David.
Osim što se sjajno snašao pred kamerama, Beckham junior u Burberryjevoj blagdanskoj kampanji pokazao je i svoje zavidno plesno umijeće.
- Ovom kampanjom slavimo sve ono što volimo u Burberryju pa tako i rad stalentiranim ljudima. Ponovo smo odlučili surađivati s Romeom jer je šarmantan, elegantan i ima stila - kazao je glavni kreativni direktor Burberryja Christopher Bailey.
Romeu ovo nije prvi put pred kamerama i fotoobjektivima, jer se u ulozi modela već okušao, i to također za kultni britanski brend čije je zaštitno lice bio i njegov otac David.
Osim što se sjajno snašao pred kamerama, Beckham junior u Burberryjevoj blagdanskoj kampanji pokazao je i svoje zavidno plesno umijeće.
- Ovom kampanjom slavimo sve ono što volimo u Burberryju pa tako i rad stalentiranim ljudima. Ponovo smo odlučili surađivati s Romeom jer je šarmantan, elegantan i ima stila - kazao je glavni kreativni direktor Burberryja Christopher Bailey.