Da su upravo najmlađi multinacionalnim kompanijama postali najvažnija skupina kupaca, svjedoči i broj oglasa kojima je isprekidan dječji program. Oglasa, ponekad čak i potpuno neprimjerenog sadržaja, u specijaliziranim je dječjim emisijama i više negoli u “prime-timeu” ili, primjerice, tijekom aktualnog reality showa.
Zaštitom najmlađih potrošača od agresivnog reklamiranja planira se, međutim, pozabaviti i Europska komisija, kojoj se, upravo s tim pitanjem, obratila i Biljana Borzan, hrvatska zastupnica u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača EU parlamenta.
Zaštitom najmlađih potrošača od agresivnog reklamiranja planira se, međutim, pozabaviti i Europska komisija, kojoj se, upravo s tim pitanjem, obratila i Biljana Borzan, hrvatska zastupnica u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača EU parlamenta.
Kako se to radi vani:Švedska – zabranjene reklame koje ciljaju na djecu do 12 godina starosti, i to od 1991.... |