Dalmacija Šibenik

Remontno brodogradilište Šibenik upušta se u tržišnu utakmicu s najpoznatijim svjetskim proizvođačima plovila

Gliser od 1,2 milijuna eura s navoza NCP-a

Remontno brodogradilište Šibenik upušta se u tržišnu utakmicu s najpoznatijim svjetskim proizvođačima plovila

Osim kao luksuzni gliser, “Mondila 57” će se proizvoditi i u varijanti bez luksuzne opreme, ali s još jačim motorima, a ta izvedenica namijenjena je obalnim stražama

Osim kao luksuzni gliser, “Mondila 57” će se proizvoditi i u varijanti bez luksuzne opreme, ali s još jačim motorima, a ta izvedenica namijenjena je obalnim stražama

Mondial 57 naziv je 16-metarskog plovila kojim se NCP-remontno brodogradilište Šibenik, poduzetnika Gorana Prgina, namjerava upustiti u tržišnu utakmicu s najpoznatijim svjetskim proizvođačima eskluzivnih i superluksuznih plovila. Riječ je o vrhunskom luksuznom plovilu koje u osnovnoj izvedbi košta oko 1,2 milijuna eura.

O kakvom je proizvodu riječ vidi se iz popisa proizvođača opreme koja se u njega ugrađuje. Riječ je o brandovima poput MAN-a, Kohlera, Condaria, SBM-a, Opacmarea, Speicha, Tecma, Trebena i mnogih drugih u svijetu poznatih i priznatih prizvođača vrhunske brodske opreme.

Po značajkama, plovnim svojstvima, kvaliteti izrade, dizajnu i prestižu koji jamči “Mondila 57” može se bez puno krzmanja nazvati šibenskim nautičkim Rolls Royceom. Zanimljivo je da će NCP-RB Šibenik, doznali smo od Gorana Prgina, “Mondila 57” prizvoditi u dvije izvedbe.

Naime, osim kao luksuzni gliser, “Mondila 57” će se proizvoditi i u varijanti bez luksuzne opreme, ali s još jačim motorima. Ta izvedenica namijenjena je obalnim stražama.

Za luksuzni “Mondila 57” stigle su prve najave zainteresiranih kupaca iz europskih zemalja, a za “borbenu” varijantu “Mondila” zainteresirana je Libija i još neke afričke zemlje.

Građen za ekstremne brzine

“Mondial” se odlukuje vrhunskim komforom i luksuzom, a pokreću ga dva motora od po 800 KS, zahvaljujući kojima ima maksimalnu brzinu od 40 milja i brzinu krstarenja od 33 milje. Brod je širok 4,5 metara, a gaz mu je 1,58 metara.
Građen je za ekstremne brzine i u stanju je podnijeti svako more. “Mondila 57” NCP-RB Šibenik gradi prema konceptu i stylingu Jadrana Tošića. Vanjski izgled djelo je dizajnera Mihaeal Primorca, interijer je dizajnirao Ivan Pako, a konstrukciju su mu osmislili Danko Gugić i Dražen Šeparović. Prvi kalup napravljen je u Dicmu, a prizvodnja je pokrenuta u Šibeniku.

Naslovnica Šibenik