Dalmacija Šibenik

Šibensko područje očekuje 800 tisuća gostiju

Županijski ured turističke zajednice ove godine izdvojit će 750 tisuća kuna za promociju na sajmovima diljem Europe, a ove godine su ih obišli u 17 različitih gradova

Županijski ured turističke zajednice ove godine izdvojit će 750 tisuća kuna za promociju na sajmovima diljem Europe, a ove godine su ih obišli u 17 različitih gradova

Stižu turisti                                                         Foto: Nikola Vilić 
Nema nikakve dvojbe da će i ove godine turističko gospodarstvo šibenskog područja i država od 800 tisuća gostiju koji će godišnje odmore provesti u ovdašnjim destincijama, što izravno, što neizravno, inkasirati najmanje pola milijarde eura. U pripremi takve rekordne turističke žetve, koja bi, u odnosu na prošlu godinu, trebala bi uspješnija barem za dva, a financijski za pet posto, svoj dio posla temeljito je odradio Ured Turističke zajednice Šibensko – kninske županije.

- Naši ljudi su, što samostalno u režiji Županijske zajednice, što u suradnji sa HTZ-om, “odradili” čak 17 sajmova. Uz ostalo, turistička ponuda šibenskog područja promovirana je u Utrechtu, Beču, Pragu, Muenchenu, Pečuhu, La Rosheu, Goeteborgu, Rennsu, Hamburgu, Budimpešti, Vicenzi, Parizu i Peskari. Također, ove godine, po drugi put, pojavili smo se i na sajmu u Moskvi, a prvi puta i u Rimu, kaže Šime Vlašić, direktor Ureda Županijske turističke zajednice.

Uz spomenute sajmove, u zajednici sa turističkim zajednicama Splita, Zadra i Dubrovnika, upravo su u tijeku njihovi posljednji nastupi na sedam regionalnih prezentacija i sajmova započetih u travnju Grazu, odakle su, preko Plzena, Linca, Pecare, Budimpešte, Abruzza stigli do Bratislave, da bi ponovo polovicom idućeg mjeseca bili na poznatoj tržnici Nagyvasarcsarnog u Budimpešti. - Takvi nastupi na tržnicama, po šoping centrima, trgovima i ulicama su nam najzahtjevniji, ali i najučinkovitiji, kaže Ines Ljubić iz Ureda Županijskog TZ-a. Nema točnih podataka o tome koliko novca potroše turističke zajednice sa Šibenskog područja, kao i ovdašnje hotelsko-turističke tvrtke u promoviranju svoje punude.

- Samo Županijski ured za te namjene ove godine izdvojit će 750 tisuća kuna, kaže Šime Vlašić.

Internet nije najjači

Internet ne može potisnuti turistički sajam - premda 40 posto turista preko interneta “odlazi” na odmor, sajmovi su i dalje vrlo snažno oružje. Da je to tako, potvrđuje primjer vodičke Olympije. Njihovi menadžeri prvi su se okrenuli ruskom tržištu, te se našli na sajmu u Moskvi. Već iduće godine gosti iz te 150 milijunske zemlje postali su gotovo najbrojniji u Olympiji.

 

Naslovnica Šibenik