StoryEditorOCM
DalmacijaODMOR IZ PAKLA

Šok na Hvaru: turistkinja umjesto skupog ljetovanja u luksuznoj vili dobila šikaru, bagere i kamione; 'Agencija nas je fino povukla za nos, a isto se dogodilo i drugima'

Piše Ana Sorić, Tea Trubić/JL
20. kolovoza 2019. - 13:41
for

Mlada turistkinja s francuskog govornog područja umjesto odmora iz snova, za koji je bila spremna izdvojiti i pozamašnu svotu, doživjela je golemo razočaranje, a odmor je, čini se, propao.

Julie (22) je na Twitteru u nekoliko objava opisala kakvu je neugodnost doživjela prije dva dana nakon što je preko popularnog servisa Booking.com rezervirala smještaj na Hvaru. S prijateljima je iznajmila vilu za 6.420 eura za 10 osoba, no umjesto vile na lokaciji ih je dočekalo - gradilište. 

Julie je snimila mjesto na kojem je trebala biti vila, no to je, prema objavama, bio tek početak agonije.

- Došla sam u Hrvatsku 18. 8. 2019. Vila koju smo rezervirali i platili 6.420 eura za grupu od 10 osoba, smještena na otoku Hvaru, bila je prijevara - piše Julie u prvoj objavi.

Na videu koji je objavila nešto kasnije jasno se vidi da je umjesto objekta na oglašenom mjestu šljunčani puteljak, šikara te nekoliko bagera i kamiona. Razočarani turisti nisu imali previše opcija nego kontakirati službu za korisnike servisa preko kojeg su rezervirali smještaj.

 

- Nakon što sam kontaktirala službu za korisnike, oni su nas fino povukli za nos i ponudili nam ili opciju povrata novca u roku od 10 dana ili rezervaciju drugog smještaja, ali o našem trošku. Trenutno se nalazimo u Splitu bez ikakvog prenoćišta i bez ikakvog rješenja - piše očajna Julie.

Da stvar bude gora, prema njezinim riječima ovo nije prva propala rezervacija za istu lokaciju.

- Neprihvatljivo je da je rezervacija bila moguća i nakon što smo saznali od susjeda da se nedavno ista stvar dogodila i drugim ljudima. Užasna služba za korisnike u Bookingu. Jedan zaposlenik Bookinga nam je objasnio da ‘nije njihov problem što spavamo vani. Neprihvatljivo - piše Julie.

U kratkom opisu videa napisala je da ih je na ‘ulazu lokacije rezervirane putem Bookinga dočekala pustoš’ i ‘pet sati razgovora sa službom za korisnike’!

Kontaktirali smo Julie koja je od nedjelje trebala uživati u odmoru, ne bi li saznali kako se riješila situacija, no do objave teksta nije nam se javila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 10:39