StoryEditorOCM
Dalmacija‘JADROLINIJA’ OTVARA NOVE MOGUĆNOSTI

Rezervirajte karte za vozilo i osigurajte izravan ukrcaj na trajekte za Hvar i Šoltu

Piše Promo
31. listopada 2019. - 09:38

Još u proljeće 2018. godine "Jadrolinija" je krenula s uvođenjem mogućnosti rezervacije mjesta za vozila na trajektnim linijama za određeno vrijeme polaska.

Tu besplatnu uslugu koja osobnim automobilima, kombijima, autobusima, kamionima... osigurava mjesto na trajektu, najprije su dobili putnici-vozači sa zadarskog područja, a od lipnja ove godine i oni na prugama u Splitsko-dalmatinskoj županiji i na Kvarneru.

Konkretno se radi o liniji Makarska - Sumartin, jednoj od najfrekventnijih, te relacijama Split – Vis i Trogir – Drvenik Veli – Drvenik Mali. Zatim o linijama Zadar - Mali Lošinj, Zadar - Ist, Zadar – Brbinj (Dugi otok), Zadar - Bršanj (otok Iž), Šibenik - Žirje i vrlo popularnoj liniji Valbiska – Lopar između Krka i Raba.

Sada je "Jadrolinijin" projekt pogodnosti za putnike krenuo dalje. Od utorka 29. listopada moguće je kupiti kartu s rezervacijom za vozilo, i to za određeno vrijeme isplovljavanja iz Splita za osunčane otoke Hvar i Šoltu.

Trajekti na pruzi Split – Stari Grad ljeti isplovljavaju po sedam puta dnevno u oba smjera, a zimi po četiri. Na relaciji Split – Rogač u ljetnim mjesecima plovi se u oba smjera po šest puta svakog dana, a tijekom zimskih mjeseci u oraru su po četiri partence.

Na trajektnoj karti s rezervacijom za vozilo je navedena registracijska oznaka vozila, te datum i točan sat isplovljavanja trajekta. U državnom brodaru kažu da time putna karta postaje rezervacija za mjesto na palubi i jamči polazak u željeno vrijeme.

Zbog toga napominju da je izravan ulazak na trajekt s otočnom iskaznicom ili karticom "Jadrolinija2Go" (odnosno tzv. pomorskim ENC-om na koji se uplati novac i ide se direktno na ukrcaj, te se skeniranjem kartice oduzima iznos cijene putne karte) moguć samo u slučaju kada ima dovoljno slobodnog kapaciteta prilikom dolaska na ukrcaj, budući da one ne osiguravaju siguran ukrcaj na željenom terminu.

Naime, sada kada je moguće rezervirati mjesto, postoji mogućnost da će putnici-vozači unaprijed kupiti kartu, a samim time i da će se rasprodati kapacitet garaže za određeni sat polaska. Zato za onoga tko nema rezervaciju, nego ide izravno na ukrcaj s karticom "Jadrolinija2go" ili otočnom iskaznicom, postoji mogućnost da neće biti mjesta.

Zato se svim korisnicima kartice "Jadrolinija2go" i otočnih iskaznica preporučuje da preko internetske stranice ili "Jadrolinijine" mobilne aplikacije ili na prodajnom mjestu, na vrijeme kupe kartu s rezervacijom, kako bi svojim vozilima osigurali mjesto u trajektu.

S kupljenom kartom se ljeti preporučuje doći u luku 45 minuta prije polaska trajekta, a zimi 30 minuta, odnosno 40 minuta ako prevozite teret. Tamo putnike dočekuju lučki redari, koji će dati prednost prolaska vozilima s rezervacijom.

Mogućnost rezervacije putovanja se uvodi sukladno direktivama Europske unije, kako bi se putnicima omogućilo da planiraju svoje putovanje prema željenom rasporedu. Navedena mogućnost odnosi se samo na vozila, odnosno putnici bez vozila se ukrcavaju kao do sada.

U državnom brodaru ističu da je na spomenutim linijama 90 posto karata kupljeno uz rezervaciju mjesta, te otkrivaju kakve su reakcije putnika:

- Kao za svaku novinu, bilo je potrebno vrijeme prilagodbe, kako nas kao brodara, tako i naših putnika. Međutim, standardi današnjeg prometa su sve viši, kako bi se putniku smanjio stres i omogućilo što lakše planiranje putovanja. Upravo tome i služe rezervacije, pomoću kojih možete biti mirni da ćete se ukrcati na trajekt i tako stići u željeno vrijeme na željenu destinaciju ili uhvatiti avion...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 19:53