Dalmacija Split

novi turistički objekt

Split dobiva još jedan hotel, poznati poduzetnik otvara 'Time': zavirite u moderno zdanje koje je nakon tri i pol godine izgradnje konačno spremno primiti prve goste

novi turistički objekt

Još jedan turistički objekt na splitskom području broji posljednje dane do svog otvorenja. Riječ je o hotelu "Time", poduzetnika Stipe Mađora, široj javnosti poznatog kao koncesionara Turističke palače, u kojemu će gosti imati priliku doživjeti putovanje kroz vrijeme, od njegova prizemlja, pa sve do trećeg kata. S radom počinje ovih dana, a mi smo prvi od medijskih kuća zavirili u njega.

U stanci između tehničkog pregleda zgrade i posljednjih dotjerivanja interijera, obišli smo ovaj boutique hotel u Vukovarskoj ulici, smješten između "Higijenskog" i Ekonomske škole, koji bi trebao biti otvoren cijelu godinu.

– "Time" ima četiri zvjezdice, 24 sobe, wellness i spa, te restoran koji će osim za hotelske goste biti otvoren i za sve "vanjske" zainteresirane klijente. Na tri kata nalazi se po osam soba, većinom dvokrevetnih, od kojih šest ima balkon, a dvije imaju mogućnost konekcije sa susjednom sobom – o osnovnim će karakteristikama hotela investitor Mađor.

Hotel se počeo graditi krajem 2015. godine, tada je ulagač najavljivao da će biti otvoren već u svibnju 2016. godine, a nakon tri i pol godine konačno je završen. S parkiralištem ispred turističkog objekta koje ima i besplatnu punionicu za vozila na električni pogon, kao i velikim wellnessom koji sadržava tri saune, bazen i jacuzzi, hotel je spreman za prve turiste.

– Plan nam je da "Time" bude oaza za poslovne ljude. Zamišljen je tako da bude svojevrsno putovanje kroz vrijeme. Prvi kat je bliska prošlost, drugi kat je sadašnjost, a treći budućnost. U wellnessu nazvanom "me Time" gosti će moći uživati u finskoj, bio i turskoj sauni, tropskoj kiši, grijanima ležaljkama, prostorijama za masažu, te u kozmetičkim tretmanima – dodaje vlasnik, koji spominje i slatki dio hotela, slastičarnicu u kojoj će se praviti slastice koje ostaju dugo u sjećanju.

Hotel je elegantno i moderno uređen, bez previše detalja, ali s ukusom. On je ujedno i cjelovita priča kojom se gostu poručuje da odvoji trenutak za sebe i uživa u sadašnjosti.

Poduzetnik Mađor naglašava kako mu je bila namjera da svatko tko odsjedne kod njih dobije više od običnog noćenja s doručkom. Želja mu je da "Time" ispriča svoju priču o prolaznosti i životu te uz kratke poruke-slogane koji su vidljivi na brošurama duž cijelog hotela poruči da je ovo vrijeme samo za gosta.

– Zaposlit ćemo nešto manje od 30 ljudi, većina će biti domaći kadrovi, a dio smo agnažirali iz inozemstva. Primjerice, šef kuhinje nam dolazi iz Urugvaja i on će biti zadužen za steak & fish koncept našeg restorana koji smo nazvali "Chef's Time". Restoran ima odvojeni dio za VIP goste, a masažerka nam dolazi iz Bangkoka. Imat ćemo kvalitetnu i drugačiju ponudu od konkurencije u svim hotelskim segmentima – kaže naš sugovornik i naglašava da zasad imaju najviše rezervacija iz SAD-a, Novog Zelanda i Velike Britanije.

Prosječna cijena noćenja na razini cijele godine je oko 170 eura po sobi. Okvirno, u predsezoni će se po sobi trebati izdvojiti 140 eura, dok će u špici sezone noćenje koštati oko 250 eura. Svako noćenje podrazumijeva i doručak, te korištenje kompletnog wellnessa.

Tijekom zimskih mjeseci, kada također planiraju biti otvoreni, cijena noćenja u "Timeu" trebala bi se kretati oko 80 eura. Nakon ljeta planiraju osmisliti i wellness pakete za "domaći svit" kojemu će, sigurni smo, "Me time" zbog prostranosti i luksuza sigurno biti omiljena destinacija, a da pri tome ne moraju odlaziti izvan grada.

Naslovnica Split