Dalmacija Split

MOGLO BI BITI PROBLEMA

Mnogi još nisu svladali novu prometnu regulaciju kraj 'Kroma', a Grad Split opet uvodi nova prometna pravila na problematičnom raskrižju

MOGLO BI BITI PROBLEMA

"Automobilom se zabio u zid ispred kafića", "Sudarili se autobus i automobil", "Nesreća na jednom od najfrekventnijih križanja u Splitu", "Stravična prometna nesreća na jednom od najopasnijih križanja: poginula pješakinja" – samo su neki od naslova koji su nažalost ove godine preplavili novinske stupce. Riječ je o najopasnijem križanju Ulice Domovinskog rata, Ulice slobode i Ulice Hrvatske mornarice.

Građani su iz dana u dan bjesnili i upozoravali kako se stvari moraju početi mijenjati kako bi se spriječila daljnja smrt na našim cestama, a gradska uprava napokon je reagirala u lipnju kada je ukinuto skretanje ulijevo iz Ulice slobode u Ulicu Domovinskog rata, odnosno u smjeru centra grada.

Promjena je to na koju se još uvijek svi nisu naviknuli pa smo često bili svjedoci i nepropisnog skretanja, buke i galame.
Sporno križanje jedno je od najopterećenijih kojim dnevno prođe čak između 70 i 75 tisuća vozila, a Grad Split jučer je počeo s radovima kako bi se uvela izmjena regulacije prometa na križanju.

Postavljaju se dodatne strelice za lijevo skretanje iz smjera Domovinskog rata u Ulicu Slobode te iz Domovinskog rata u Ulicu Hrvatske mornarice.

- Radi povećanja protočnosti prometa u Ulici Domovinskog rata i to za vozila koja skreću desno u Ulicu Hrvatske mornarice postavit će se dodatna strelica. Dopunska desna strelica će se paliti kada je pješacima u Hrvatske mornarice crveno svijetlo, a vozačima u Domovinskog rata (koji skreću desno) također još crveno. Dakle, sigurnost prolaza pješaka je i dalje zadržana, objasnio je Damir Ordulj, pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, redarstvo i mjesnu samoupravu dodajući kako je sličan primjer i desno skretanje iz Hrvatske mornarice u Zrinsko Frankopansku.

Radovi će se obavljati, kako nam je objasnio Ordulj, iza 17.30 sati kada je procjena da je manji broj vozila na navedenim prometnicama.

- Za vrijeme radova na semaforskom sustavu semaforski uređaj će biti isključen te će prometna policija vršiti upravljanje na križanju, kazao je Ordulj.

No, nije to jedina izmjena jer se lijeva traka koja je kako smo prije spomenuli, ukinuta u lipnju, ponovno vraća u akciju. Sada će služiti za kretanje vozila pravo prema Ulici Hrvatske mornarice, a krajnja desna traka samo za desno skretanje u Ulicu Domovinskog rata.

Odmah nam na pamet pada prvi problem oko te regulacije. Naime, bivše skretanje ulijevo prema gradu koje će sada postati traka za u Hrvatske mornarice, daleko je od pravocrtnog.

Bit će zanimljivo vidjeti kako će inženjeri riješiti potencijalne teškoće koje bi se mogle stvarati na opasnoj prometnoj točki upravo zbog blagog vijuganja vozila koja će se kretati pravcem Ulice slobode prema Poljudu.

Naslovnica Split