StoryEditorOCM
Društvena mrežapoetry projekt

Julius Meinl dokazao: osjećaji su vrijedniji od novca, poezija može promijeniti svijet

Piše PSD.
23. ožujka 2015. - 16:20
Više od 30.000 ljudi diljem Hrvatske sudjelovalo je 2015. godine u Julius Meinl Poetry projektu te pisanju stihova.
 
U 2014. godini Hrvatska se među prvima priključila globalnom Julius Meinl Poetry projektu te je kroz tri faze hrvatska javnost imala priliku upoznati komunikacijsku platformu na kojoj je Julius Meinl gradio ovu lijepu i emotivnu brand priču.

Cilj projekta bio je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može  učiniti svijet ljepšim. Reakcije okoline i opća prihvaćenost potvrda su da je Julius Meinl uspio u svom naumu, a njihov projekt pronašao put do krajnjeg korisnika i svih onih koji uživaju u ispijanju kave.



- Esencija kulture bečkih kavana je vječna potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava po...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 06:10