StoryEditorOCM
Društvena mrežatako se to radi

Bum hrvatske obale na Instagramu: trendseterice, nabildani gejevi i partijaneri neviđeno promoviraju Dalmaciju

Piše PSD
1. rujna 2017. - 00:12

Većina mlađih turista čim posjeti neku destinaciju odmah 'puca' selfije i stavlja na mrežu, napose Instagram. Takav vid promoviranja je najbolja reklama koju bi da i želimo ne bi mogli platiti novcima.

Tako je i bilo i ove godine, pa su turisti u sezoni 2017. na tu mrežu stavili više stotina tisuća fotografija Hrvatske, a koje su potom 'lajkali' deseci miljuna ljudi diljem svijeta.

Golema je to reklama za naš turizam. Iako nam turisti u posljednje vrijeme prigovaraju zbog nesređinih plaža i smeća na njima (splitski Žnjan), prigradskih splitskih kvartova koji 'podsjećaju na sirijski Alep' (Brda, Sućidar, Kman, Visoka) jer se u njima desetljećima događa urbanistički kaos, ipak je velika većina naših turista zadovoljna odmorom na Jadranu.

"Ovdje sam provela najljepši odmor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. travanj 2024 18:24