Mozaik Zdravlje

Kako treba

Većina ljudi tijekom pijenja čini pogrešku kojom se opterećuju bubrezi, a može vam to i ozbiljno naškoditi; Evo primjer dnevnog rasporeda za unos tekućine

Kako treba

Liječnici i nutricionisti vrlo često upozoravaju da ne smijemo zaboraviti piti vodu i da je poželjno u prosjeku tijekom dana popiti osam čaša vode, ili približno oko dvije litre, što naravno ovisi o fizičkoj aktivnosti, uvjetima na poslu kojeg radimo, znojenju...

Međutim, nije nevažno kako tu količinu vode rasporediti, jer ne bi je trebalo popiti puno najednom jer tako opterećujemo bubrege, ne treba čekati da ožednimo da bismo se napili... Znamo i da je napoželjnija najobičnija voda iz špine, a da treba izbjegavati vodu iz boca, pogotovu onu s raznoraznim okusima.

Stručnjaci kažu da nije važno samo koliko vode popijemo nego i kada pijemo. Pravilna konzumacija vode može značajno poboljšati zdravlje i raspoloženje, održati zdravu tjelesnu težinu i spriječiti mnoge zdravstvene probleme.

Stoga slijedite preporučeni raspored.

Čim se probudite

Čim otvorite oči, prvo što biste trebali napraviti je popiti čašu vode. To će aktivirati sve vaše organe, voda će eliminirati više toksina iz vašeg tijela.

Prije obroka

Čaša vode pola sata prije obroka doprinosi pravilnijoj probavi. Međutim, ne preporučuje se piti vodu neposredno prije obroka, tijekom ili neposredno nakon obroka. Tako se usporava metabolizam, odnosno probava. Popijte čašu ili dvije vode sat ili dva nakon obroka.

Prije kupanja

Popijte čašu vode prije kupanja ili tuširanja, jer vam to može sniziti krvni tlak.

Prije odlaska na spavanje

Ako popijete čašu vode sat vremena prije spavanja, ostat ćete hidrirani i noću, a ujutro ćete biti puno odmorniji i svježiji.
Pravilno rasporedite osam čaša vode držeći se svog rasporeda u skladu s satom ustajanja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Metivia (@officialmetivia) on

Primjer:

07:00 - 1. čaša vode - čim ustanete, popijte čašu vode

09:00 - 2. čaša vode - sat vremena nakon doručka popijte čašu vode

11:30 - 3. čaša vode - popijte čašu vode pola sata prije obroka

13:30 - 4. čaša vode - jedan sat nakon obroka popijte čašu vode, tako će se hrana lakše probaviti

15:00 - 5. čaša vode - uvijek popijte čašu vode uz kavu ili čaj

17:00 - 6. čaša vode - popijte čašu vode i nestat će osjećaj gladi, a također ćete izbjeći prejedanje

20:00 - 7. čaša vode - sat vremena nakon večere, a prije odlaska pod tuš, popijte čašu vode.

22:00 - 8. čaša vode - popijte posljednju, osmu čašu vode sat vremena prije odlaska na spavanje kako biste postigli kvalitetniji san i odmor za svoje tijelo

Naslovnica Zdravlje