StoryEditorOCM
Biznisjürgen Häusler, stručnjak za stvaranje globalnih brandova

Hausler: Može se biti i malen i jak

Piše PSD.
18. travnja 2008. - 23:19
Nisu samo globalni brandovi jaki, kaže Häusler i navodi primjer Švicarske, izvora snažnih lokalnih brandova

O snazi brandova razgovorali smo s Jürgenom Häuslerom, svjetski priznatim stručnjakom za stvaranje i razvoj globalnih brandova te razumijevanje lokalnih vrijednosti.

Što je osnovna gospodarska poruka brandiranja?

- Dvije su poruke: stvaranje branda jednako je važno za neku tvrtku, ali i društvo u cjelini, jer se omogućava zajednički nastup na svjetskom tržištu. Druga je poruka da je to proces u koji se ne isplati upuštati ako niste spremni izdvojiti jako puno vremena, strpljenja i hrabrosti kako bi se snaga nekog branda uspostavila.

Radili ste ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 09:49