StoryEditorOCM
BiznisTRENDOVI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Što potrošači misle i žele kad je riječ o tehnologiji u plaćanjima

Piše PR
6. ožujka 2017. - 12:01
Digitalni novcanik Masterpass_2

Peto godišnje istraživanje Mastercard®Digital Payments Studyotkriva trendove na društvenim mrežama; ističu se digitalni novčanici, umjetna inteligencija i nosivi tehnološki dodaci
 
Digitalni novčanici dobivaju na važnosti u razgovorima ljudi diljem svijeta te dominiraju raspravom o novim načinima plaćanja kao tema 75% razgovora na društvenim mrežama uključenih u istraživanje kompanije Mastercard o digitalnim plaćanjima Digital Payments Study.Istovremeno, potrošači pokazuju povećano zanimanje za primjenu novih tehnologija koje će kupnju učiniti bržom, jednostavnijom i sigurnijom, a tema virtualne stvarnosti generira najviše pozitivnog sentimenta.

U okviru svog petog izdanja, Digital Payments Study – razvijen u partnerstvu s tvrtkama PRIME Research i Synthesio – pratio...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 22:04