StoryEditorOCM
Biznisdigitalno doba

Oglašavanje u posljednjem desetljeću i trendovi digitalizacije

Piše PR
11. ožujka 2017. - 16:37
shutterstock221213896

Tradicionalni media mix više ne funkcionira, kaže Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb. Nema smisla slati poruke putem određenih medija u nadi da ćemo možda pogoditi dio skupine. To je u današnje digitalno doba jednostavno preskupo i nelogično.

Nema smisla oglašavati ono što je oglašivaču u planu ili u fokusu, već treba oglašavati ono što je potrošač od nas tražio i što znamo da mu treba. Nikolašević zaključuje da tradicionalni mediji gube utrku zbog slabe interakcijske mogućnosti s potrošačima.

Potrošači danas imaju nepregledne mogućnosti u smislu komunikacije s brandovima. Smanjuje se vrijeme razmišljanja o kupnji, dojam se stječe brže i ako je prvi dojam ili prvo iskustvo negativno, tada se kupci jednostavno okreću negdje drugdje.

Tehnologija je pr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 01:12