StoryEditorOCM
Promo arhiv'ADRIATIC GASTRO SHOW' OTVORIO SVOJA VRATA POSJETITELJIMA I IZLAGAČIMA

'Sajam je ključ poslovnog uspjeha i tržišne suradnje'

Piše Nina Glučina Ramadža
VOJKO BAŠIĆ/HANZA MEDIA
7. veljače 2019. - 10:15

Sa čak 12.000 četvornih metara površine, ukupno 200 izložbenih prostora i više od 670 tvrtki izlagača iz 19 zemalja jučer je u Spaladium areni svoja vrata posjetiteljima otvorio Međunarodni festival gastronomije i turizma "Adriatic Gastro Show".
Svečanosti su nazočili gradonačelnik Andro Krstulović Opara, župan Blaženko Boban kojemu je pripala čast otvoriti sajam, Alijana Vukšić, direktorica splitske Turističke zajednice, Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore, te Joze Tomaš, predsjednik HGK-ove Županijske gospodarske komore.
- Svaki kvalitetni turizam je naslonjen na tri stupa - more i sunce, arheološko-kulturnu baštinu koju su nam ostavili naši preci i treći stup kojeg čine usluga i gastro ponuda. To je ono što ostaje nama i što mi moramo "odraditi" kako se ni jedan od tri stupa ne bi urušio. Posljednjih godina pokazalo se da jako kvalitetno znaju raditi naši ugostitelji, hotelijeri i turistički djelatnici i u tome je još veća važnost ovog sajma na kojem vam veliko hvala organizatorima - poručio je župan, istaknuvši Stipu Šamiju, direktora manifestacije.
Tijekom obilaska izložbenih zona posjetili smo štand "Metalac home marketa", tvrtke kćerke "Metalca" iz Gornjeg Milanovca u Srbiji koja proizvodi emajlirano posuđe.
- Tradicija je to duga 60 godina. Unazad nekoliko godina ušli smo i u asortiman Horeca i to nam je ujedno bio i povod da ovom prilikom dođemo i pokažemo naše proizvode i ponudimo ih hrvatskom tržištu. Ono što smo izdvojili je naš veliki asortiman inox posuđa za restorane i hotele te aluminijske proizvode s troslojnim i visokokvalitetnim premazom koji spadaju u premium liniju našeg posuđa za profesionalce - pojašnjava direktorica Marija Erdeljić oduševljena prvim danom "Adriatic Gastro Showa".
I Snježana Modraković, voditeljica prodaje zagrebačke tvrtke "Naftalina" koja se bavi opremanjem ugostiteljskih objekata, restorana, hotela i proizvodnjom konfekcije za prvi dan sajma je imala samo riječi hvale.
- Kompletnom garderobom i uniformama opremamo osoblje hotela i zračnih luka, tapeciramo interijere, izrađujemo zavjese, jastuke i opremamo terase. Sviđa nam se ovogodišnji sajam, bili smo i prošlih godina i zaista je odličan. Pomaci su vidljivi i svake godine je sve bolji - kaže Modraković koja i za sajamsko tržište kaže da je jako zanimljivo:
- Ovaj sajam nam jako puno koristi u poslu i omogućava nam izravan i dostupniji kontakt s našim klijentima. S druge strane tu nam je i konkurencija te brojni partneri s kojima imamo jako izvrsne odnose. Mi se svi nadopunjavamo.
Program nije propustila ni tvrtka "Unox" koju je predstavljao Talijan Simone Ghionda, šef marketinga za istočnoeuropsko tržište. Promoviraju profesionalne pećnice čiju su kvalitetu dosad prepoznali brojni hrvatski hotelijeri i ugostitelji.
- Naše profesionalne pećnice spremne su zadovoljiti svaku potrebu na kompletan i svestran način. Svaki proizvod je stvaran i razvijan misleći na krajnjeg korisnika, a kvaliteta, kompetitivnost i jednostavnost korištenja su karakteristike koje odlikuju sve Unox proizvode - ističe Ghionda.
U najboljem izdanju posjetiteljima sajma predstavili su se i "Aspirini" studenti Gastronomije uz vodstvo Tonća Drlje, i SKMER-ovi članovi, profesionalni kuhari, koji su se uhvatili u koštac s "Kali tunom" i od nje napravili vrhunske delicije.
- Studenti naše prve godine Gastronomije, kao i svih dosadašnjih godina, tradicionalno na sajmu imaju svoj cooking show. Prezentirali smo bazičnu namirnicu kao što je tuna iz našeg Jadrana, pripremili je na moderan i kreativan način, sljubili je sa sastojcima koja jelo od nje čini potpuno drugačijim. Jela pripremamo kroz sve dane sajma, i to veći broj porcija tako da svi posjetitelji "Adriatic Gastro Showa" mogu kušati i doživjeti specijalitete naših studenata - naglašava Drlje.


ZA PRSTE POLIZATI
Jadranska tuna za kulinarski show
- I ove godine odlučili smo promovirati našu udrugu zajedno s partnerima s kojima usko surađujemo u našoj akademiji. Na našem štandu show počinjemo s plavorepom tunom koja nam je stigla iz mora. Trideset kilograma mesa izvrsne kvalitete prvo ćemo "tranširati", a potom sve što možemo iskoristiti za filete, napraviti tartare, marinirati je, peći i pripremati na razne načine na našoj i opremi naših partnera - otkriva Željko Neven Bremec, predsjednik Saveza kuhara mediteranskih i europskih regija, koji će s kolegama iz svih dijelova Hrvatske sljedećih dana pripremati brojna gastronomska iznenađenja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 14:12