Nakon uspješne 2018. godine nastavlja se poslovna suradnja izmeđuTELE2 Hrvatskai agencije iProspect, specijaliziranaza digitalni marketing te članica marketinške grupacije Dentsu Aegis Network.
Suradnja je započeta početkom 2018. i to u segmentu strateškog medijskog zakupa u digitalnim kanalima. U godinu dana, koliko traje suradnja, odrađeni su brojni projekti poput kampanje BEZBROJ DA! koja je bila finalist ovogodišnje nagrade EFFIE te kampanje Spoilers i Search koji su bili finalisti nagrade MIXX za najbolju search kampanju i najbolji brandirani sadržaj.Najveći iskorak napravljen je u automatizaciji zakupa medija uz pomoć podataka te je povećan broj dolazaka na webshop i kvaliteta posjeta.
U nadolazećem razdoblju dodatan fokus bit će stavljen na daljnje poboljšanje digitalnog marketinga kroz daljnju automatizaciju i obogaćivanje kvalitetnijim podacima, usklađeno s GDPR-om.
„Pravo je zadovoljstvo surađivati s Tele2 timom - uvijek su spremni na inovaciju i traženje boljih načina za rješavanje izazova u marketinškoj komunikaciji. Uza sve to, njeguju uistinu partnerski odnos te surađujemo kao jedan tim“, izjavio je Vjeko Srednoselec poslovni direktor Dentsu Aegis Networka, odgovoran za poslovanje digitalne agencije iProspect.