StoryEditorOCM
Promo arhivponovno otvorena lidlova trgovina u splitu

Splićani oduševljeni preuređenom trgovinom

Piše PSD.
7. lipnja 2019. - 15:28

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže koja trenutno broji 97 trgovina diljem Hrvatske. U Splitu, na adresi Put Lovre 4, ponovno je otvorena preuređena Lidlova trgovina koja svojim kupcima nudi još ugodniju kupnju. U preuređenoj trgovini u splitskoj Lori, Lidl će, kao i uvijek, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Splićane je oduševila veća prodajna površina trgovine, kao i prostranija parkirna mjesta. Sve ovo olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. U preuređenoj trgovini u Lori kupcima će na raspolaganju biti noviteti kao što su hot bakery regal, uređaj za zaprimanje ambalaže, nadstrešnica za automobile, novi modeli blagajne. Također, od 3.6. do isteka zaliha, kupci će imati priliku uživati u posebnim ponudama neprehrambenih proizvoda.

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.800 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

idl trenutno ima oko 287.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa je najveći trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2018. generirala prihod od 104,3 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 97 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 14:19