StoryEditorOCM
Promo arhivKonzum pomaže najosjetljivijim skupinama i time pridonosi boljitku društva i okoliša

Društvena odgovornost jedne tvrtke za dobrobit cijele zajednice

Piše Promo
26. listopada 2019. - 14:09

Kao neizostavan dio ulaganja u društvo i zajednicu općenito, Konzum je svjestan važnosti podržavanja kulture i kulturnih sadržaja

Velike tvrtke danas, više nego ikad, kroz svoje poslovanje i ostale aktivnosti i projekte pomažu najosjetljivijim skupinama i time pridonose boljitku društva i okoliša. Društvena odgovornost je tako postala imperativ što se poslovanja tiče. Tako je i u Konzumu, koji u kontinuitetu organizira zajedničke akcije u suradnji s partnerima na humanitarnim i društveno odgovornim projektima.
Najaktualnija je tradicionalna akcija s partnerom Mastercardom, koja je ove godine predstavljena u povodu Svjetskog dana hrane 16. listopada. U okviru ovogodišnje suradnje će se, u razdoblju do 15. studenoga, od svake transakcije provedene Mastercard i Maestro karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske dio sredstava odvajati za donaciju potrebitoj djeci u Hrvatskoj i Ruandi. Prikupljeni iznos će se u jednakom omjeru donirati Udruženju “Djeca prva” za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi, te UN-ovu Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi.
Konzum kontinuirano surađuje i s Henkelom te je ove godine u zajedničkoj akciji uručena donacija Udruzi “Dora” za pomoć mladima i obiteljima. Kroz iznimno popularan program vjernosti Zdravoljupci ove godine je fokus stavljen na borbu protiv međuvršnjačkog nasilja u suradnji s Udrugom roditelja “Korak po korak”, a kojoj je uručena donacija za potrebe otvorenja savjetovališta pod nazivom #BullyFreeZona.

‘Uključi savjest’

Ujedno, Konzum podržava i akciju “Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne”, koju je pokrenulo Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u partnerstvu s Ministarstvom zdravstva. U trgovinama diljem Hrvatske, smještene u blizini osnovnih i srednjih škola te drugih mjesta na kojima se mladi okupljaju, postavljali su se promotivni materijali kampanje te se nastavilo s edukacijom zaposlenika.
Društvena odgovornost u Konzumu zorno se pokazuje i implementacijom sustava upravljanja okolišem prema normi ISO 14001:2015, što govori o tome koliko racionalno Konzum koristi svoje resurse i koliko je odgovoran prema okolišu i potrošnji energije na način koji pridonosi održivom razvoju. Početkom 2017. godine, Konzum je uveo sustav upravljanja energijom prema međunarodnoj normi ISO 50001, koji osigurava neprestano poboljšanje energetske učinkovitosti i stavljanje još većeg fokusa na važnost održivog gospodarenja energijom. Kao osobito značajan aspekt u očuvanja okoliša, u Konzumovim je objektima prepoznato i upravljanje otpadom, budući da ta tvrtka ulaže velike napore u njegovo pravilno sortiranje, a sve kako bi se maksimalno iskoristile sve korisne sirovine i tako smanjio utjecaj na okoliš. Konzum je implementirao i posebno informatičko rješenje za praćenje dokumentacije za otpad, čime je olakšano vođenje same administracije u prodavaonicama, a ujedno i omogućen bolji nadzor nad tijekom otpada te olakšan proces donošenja odluka za optimizaciju manipulacije otpadom.

Sustav doniranja

U Konzumu su osobito ponosni na sustav doniranja hrane pred istekom roka trajanja, a ove su godine drugi put zaredom proglašeni Najdonatorom u okviru inicijative koju su pokrenuli Biljana Borzan, izvjestiteljica Europskog parlamenta za smanjenje bacanja i povećanje doniranja hrane, i Zoran Grozdanov, koordinator platforme Mreža hrane.
Kao neizostavan dio ulaganja u društvo i zajednicu općenito, Konzum je svjestan važnosti podržavanja kulture i kulturnih sadržaja. Tako već godinama podržava vrijedan rad Kazališta Ulysses, koji već punih 19 godina daje neizmjeran doprinos razvoju kulturnog stvaralaštva i obogaćivanju kulturnog života Istre i čitave Hrvatske, pa i susjednih zemalja. Riječ je o jedinstvenom projektu takve vrste u Hrvatskoj, čiji su osnivači glumac i redatelj Rade Šerbedžija te pisac Borislav Vujčić.
Kako je društvena uloga sporta još bitnija od njegovih prednosti za fizičko i mentalno zdravlje ljudi, jer pomaže promoviranju socijalne uključenosti i stvaranju cjelovitijeg društva, Konzum već dugi niz godina ulaže i podržava razvoj klubova, reprezentacija i istaknutih pojedinaca u nogometu, košarci, tenisu, hokeju, veslanju, automobilizmu, jedriličarstvu i brojnim drugim sportovima. Najnovija suradnja s Hrvatskim vaterpolskim savezom, koja je okrunjena brončanom medaljom reprezentacije na nedavnom Svjetskom prvenstvu u Južnoj Koreji, nastavak je praćenja vrhunskih hrvatskih sportaša na putu do veličanstvenih uspjeha.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 00:30