Novosti Promo

BISER ACI-jevog LANCA MARINA

ACI Rovinj - mediteranski prvaci luksuza

BISER ACI-jevog LANCA MARINA

Rovinj je ove godine s novom ACI-jevom marinom s pet sidara doživio potpunu preobrazbu.

Nekad šarmantna i posve jednostavna marina, postala je najluksuznija marina u ACI-jevu lancu, koja se odlično uklopila u jednu od najelitnijih turističkih zona na Jadranu Monte Mulini, koju uz ovu marinu čine i “Maistrini” hoteli “Park”, “Monte Mulini”, “Eden” i “Lone”. U nju je uloženo 150 milijuna kuna, što je najveći iznos dosad uložen u neku ACI-jevu marinu.

Prilagođavanje klijenteli

Njezina je obnova, kao i gradnja hotela “Park”, koji se nalazi odmah iznad marine, trajala dvije godine, ali zato je sav trud građevinara, arhitekata i dizajnera uistinu nagrađen.
Kako nam kaže direktor marine Goran Bilić, koji je iskustvo vođenja marina stekao u drugim ACI-jevim marinama, na Kvarneru, i to u Opatiji, te na Cresu, ova je zaista posebna, a njezino je geslo “Ljepota, luksuz, inovativnost i sigurnost”. Radi jednako tijekom cijele godine kao da je stalno visoka sezona, a zapošljava 20 djelatnika. Recepcija radi od 7 do 23 sata, tako da i zimi i ljeti pružaju jednako kvalitetnu uslugu.
– Ovo nam je prva godina rada i naravno da se sada moramo prilagođavati novoj klijenteli, koju dosad nismo imali. Otkada smo obnovili naše kapacitete, ovdje pristaju i 35-metarski brodovi, što nije slučaj u drugim marinama. Kod nas je prosječna dužina broda 17 metara. Budući da su to gosti koji traže luksuz, u našoj je marini sve tome podređeno. Želimo da taj nautičar, ali i njegovi gosti osjete sav luksuz kad pristanu – rekao nam je Bilić.
Što to konkretno znači, pitamo ga. Veli da sada ova marina može udovoljiti i najzahtjevnijim gostima. Marina pruža ekskluzivitet, a to su joj omogućili ugrađeni materijali te dizajn. ACI će i u novim investicijama težiti sličnome.
Primjerice, svi su prostori klimatizirani, marina s energetskim certifikatom A+ popločena je kamenom, a koristio se i brušeni beton. Uloženo je jako puno i u hortikulturu, koja čitavom prostoru daje dušu. Osim toga, sve je automatizirano.
– Mnogi su nautičari i prije nego što je marina bila gotova došli vidjeti o čemu se radi. A i oni koji su ove godine pristali rekli su nam da je ovo zaista jedna od najluksuznijih marina ne samo na Jadranu, nego na čitavom Mediteranu. Rekli su nam to iskusni skiperi koji su prošli čitavo Sredozemlje na raznim luksuznim brodovima. To je za nas zaista velika pohvala – ističe Bilić, koji kaže da se svakom nautičaru posvećuju individualno, bilo da su u tranzitu ili da su na godišnjem vezu.
Kad pristane, gost ima sve moguće blagodati. Najprije mu je na raspolaganju visokokvalificirano osoblje marine koje je na raspolaganju 24 sata na dan, ali i brojni sadržaji poput, primjerice, elitnog ribljeg restorana “Bitinada”, koji se nalazi uza sam vez.
– To je novost marine jer smo u staroj marini imali samo kafić. Sada je ta ponuda na jako visokoj razini. “Bitinada” je vrhunski restoran koji vodi hotelska tvrtka “Maistra”, a želi se profilirati kao jedan od najboljih ribljih restorana na Jadranu. Već sada bih se usudio reći da to i jest. To nam je itekako proširilo ponudu jer takvi gosti traže takvu ponudu.
Osim toga, budući da snažno surađujemo s “Maistrom”, pa su marina i hotel “Park” praktički u jednoj cjelini, imamo dogovor da naši gosti mogu koristiti usluge hotelskog wellnessa, a i gosti naših nautičara onda mogu prespavati u “Parku”. Zbog toga je naša marina zatvorenim prostorom povezana s hotelom. To je naša velika prednost jer su marina i hotel blizu, a osim toga, “Park” udovoljava kriterijima bogatih nautičara, što je iznimno bitno kada govorimo o ovom segmentu gostiju – ističe direktor ove marine koja je kapacitet s 400 vezova smanjila na 196.

Usluge servisa brodova

Osim restorana koji se nalazi u marini, onih u najluksuznijim hotelima u okolici, ali i u gradu, nautičari koji doplove do Rovinja imaju u marini i čitav niz drugih usluga i sadržaja. Tu se nalaze razni servisi, a u marini je osigurano i mjesto gdje se može obaviti servis.
– Nautičari danas mogu kod nas na recepciji zatražiti servis. Tu su sada u pitanju velika plovila do 30 metara koja traže ozbiljan servis. Ako se nešto može riješiti na licu mjesta, riješi se odmah, a obično znaju dolaziti djelatnici iz tvornica – govori nam dalje direktor Bilić.
Tu su, naravno, i trgovine raznom markiranom odjećom, trgovina mješovite robe, a odnedavno i kozmetički salon.
– Nautičari to jako traže, ali ne samo oni, nego i posada, tako da je otvaranje takvog salona bilo pun pogodak. Naravno, kad smo ga otvarali, vodili smo računa i o ponudi hotela i njihovih prostora, da se ne dupliramo – ističe Bilić. Naime, nautičari koji se odluče u Rovinju provesti vikend, posebno izvan glavne sezone, imaju itekako dovoljno sadržaja koji su za njih osmišljeni kroz ove investicije. Osim toga, tu je i grad, koji uvijek nudi nešto dodatno – od restorana, suvenirnica, vinskih podruma, pa sve do raznih festivala i događanja.
Na raspolaganju je i čak 150 parkirnih mjesta za automobile, od kojih se 100 nalazi unutar hotela “Park”, a 50 VIP parkirnih mjesta nalazi se u marini. Prekriveni su zelenim krovom pa se iz hotela u marini ne vidi ni jedan automobil. Željelo se postići da svi koji prolaze ovom promenadom ili su u hotelu imaju priliku vidjeti lijepe brodove koji su privezani uz obalu.
– To je velika prednost naše marine jer stvarno imamo veliki parkirališni prostor. Ujedno, kada govorimo o prijevozu, našim gostima nudimo i mogućnost rent-a-cara, i to luksuznih automobila – ističe dalje direktor rovinjske marine.
Da bi nautičar u Rovinju imao sve blagodati luksuznog odmora, marina je sklopila i ugovor s liječnikom, koji po potrebi dolazi na brod i nautičarima na licu mjesta pruža zdravstvenu uslugu.
Prve godine najbrojniji su bili nautičari iz Italije, Austrije, Slovenije, Njemačke i Hrvatske, a bilo je i onih iz drugih dijelova svijeta. Promociji marine itekako je pridonijela i ekskluzivna jedriličarska regata krajem svibnja RC44 u organizaciji Adris grupe, kojoj je i ACI jedan od partnera.
Broj nautičara zasigurno će se povećavati jer se ova marina snažno promovira na svim tržištima, a njome se otvara jedna nova niša u nautičkom turizmu.

Naslovnica Promo