Dan nakon američkog Dana zahvalnosti prodavači tradicionalno nude goleme popuste koji privlače kupce u potrazi za povoljnom punudom. Mnoge robne kuće i veliki trgovački lanci najavili su žestoko nadmetanje cijenama u ovom kvartalu.
"Sada defintivno ima više popusta tijekom cijele godine, nego, primjerice, prije četiri ili pet godina... na Crni petak kupujemo samo elektroniku ili kućanske uređaje", rekla je agenciji Reuters 36-godišnja Tricia Welsh, djelatnica banke, dok je sat vremena čekala na otvaranje dućana na Manhattanu.
Potražnja putem interneta mogla bi, međutim, nadoknaditi slabiji promet u dućanima koji su ove godine ipak zabilježili veći promet nego prethodnih.
Jeff Gennette, izvršni direktor robnih kuća Macy's, televiziji CNBC je rekao je da im ide bolje nego ...
StoryEditorOCM
Svijetpotrošačka groznica
Čekanja pred vratima dućana, gužve i tučnjave: evo kako 'Crni petak' izgleda u SAD-u
24. studenog 2017. - 22:44
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?