StoryEditorOCM
ŽivotBudućnost je u ‘online’ automobilu

Sve više tvrtki posvećuje posebnu pozornost info-zabavnim sustavima u vozilima i povezivanju među njima

Piše R.R.
6. travnja 2017. - 12:49
bud00

Automobilska industrija se nalazi na prekretnici, digitalizacija i ekologija su faktori koji će ubuduće imati glavnu riječ, ako je suditi po anketi provedenoj među 953 direktora iz automobilskog sektora u 42 zemlje svijeta. Profit današnjih autoproizvođača će se smanjivati sa značajnim promjenama u pogonskim tehnologijama i sve većim investicijama.

U budućnosti u automobilskom lancu vrijednosti digitalni ekosistem donosit će više prihoda nego sam automobil.

Više od 75 posto anketiranih direktora automobilske industrije vjeruje da će jedan online automobil tijekom čitavog vijeka trajanja stvarati više prihoda nego deset off-line automobila čime će tradicionalan način mjerenja tržišnog udjela samo na osnovu broja prodanih automobila biti poslan u povijest. Pitanje je samo kome ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 11:30