Promocija i marketing u autoindustriji sve se više sele u “virtualu”. Ne tako davno otkazivanje nastupa velikih autoproizvođača na eminentnim salonima bila je vijest dana. Čak je i izazivala čuđenje kod mnogih jer se nastupi na autosalonima smatraju idealnim mjestima za prezentaciju i postizanje dogovora.
No budžeti za marketing ipak nisu toliko bezgranični, troškovi nastupa na eventima postaju sve skuplji, klasičan marketing sve više gubi dah pred modernim tehnologijama. Zbog toga se proizvođači sve više okreću društvenim mrežama, gdje svojim kampanjama pronalaze nove kupce.
Renault Sport ogranak objavio je podatak kako je dosegnuo milijun članova na svojim Facebook stranicama. Prigodnim videom u kojem su “prošetali” fanove kroz retrospektivni pregled legendarnih i sadaš...
StoryEditorOCM
Životvirtualna promocija
Renault Sport dostigao svoj prvi milijun članova na Facebooku
11. travnja 2017. - 10:23
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?