Scena Mozaik

SUZUKI IGNIS

Mali SUV raspolaže samo jednim benzincem snage 90 KS, a cijene kreću od 80.230 kuna

SUZUKI IGNIS

Potpuno novi Suzukijev mali SUV Ignis stigao je na hrvatsko tržište, a osnovni model s 1.2-litrenim benzincem od 90 KS i prednjim pogonom košta 80.230 kuna, što je na razini cijene sadašnjeg Swifta, koji je vrlo popularan na ovim prostorima.

Ignis je nastao na novoj platformi, a u njegovoj je konstrukciji korišteno puno laganog čelika visoke čvrstoće, zahvaljujući čemu je postignuta visoka razina čvrstoće uz zadržavanje male mase vozila. Osnovna verzija s pogonom na sve kotače teži tek 855 kilograma, što pozitivno utječe i na potrošnju i na vozna svojstva.

Osim toga, u ponudi je i pogon na sve kotače, tzv. Allgrip Auto, koji preko visko-spojke automatski raspoređuje dio momenta na stražnji par kotača kad sustav detektira da prednji kotači počinju proklizavati.

Premda je dug tek 3,70 metara, u unutrašnjosti će se bez problema smjestiti četvero odraslih osoba i imat će dovoljno prostora i za glave i za koljena. Vozačka je pozicija visoka i omogućuje dobar pregled situacije u prometu. Prtljažnik je obujma 260 litara u verziji s pogonom na prednje kotače, dok je u verziji opremljenoj sustavom Allgrip obujam 204 litre.

U bogatijim paketima opreme stražnja sjedala djeljiva su u omjeru 50:50 i mogu se pomicati naprijed-natrag, što prtljažni prostor čini značajno praktičnijim i fleksibilnijim. Mališan se odlikuje sjajnom preglednošću, prostranom kabinom i prtljažnim prostorom, te ulijeva povjerenje čak i na teškim terenima.

Samo jedan motor

Ignis ima na raspolaganju samo jedan motor, moderni 4-cilindarski 1.2-litreni benzinac Dualjet koji je otprije poznat iz novog Balena, te razvija 90 KS uz najveći okretni moment od 120 Nm.

Serijski dolazi s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, a u ponudi će vjerojatno biti i automatski mjenjač s jednakim brojem brzina. Isto tako, očekuje se da će u najskorije vrijeme biti lansirana inačica s 3-cilindarskim 1.0-litrenim turbobenzincem sa 111 “konja”.

Novi Ignis dolazi s tri paketa opreme: GL AC, GL+ACC i GLX AAC, pri čemu je osnovni već bogato opremljen, a između ostalog, sadrži zračne jastuke za vozača i suvozača, bočne zračne air bagove i zračne zavjese, ABS s EBD-om, ESP, pomoć pri naglom kočenju, nadzor tlaka u gumama te ručni klima-uređaj.

Najbogatiji paket opreme GLX AAC ide isključivo s pogonom na sve kotače, a on, uza sve nabrojeno, još ima dodatne sustave pomoći vozaču kao što su sustav za praćenje voznog traka, automatsko kočenje u nuždi uz pomoć dvije kamere (nije radar), sustav kontrole trakcije, pomoć pri vožnji uzbrdo, pomoć pri vožnji nizbrdo, kao i LED dnevna svjetla, navigaciju...

Cijena od 80.230 kuna

Najjeftinija inačica Ignisa je s prednjim pogonom i osnovnim paketom opreme (GL AC) koja košta 80.230 kuna, a ima čelične naplatke.

Cijena Ignisa sa srednjim paketom opreme (GL+ ACC) i prednjim pogonom je 86.390 kuna, dok s istom opremom, ali s pogonom na sve kotače košta 100.250 kuna. Najskuplja verzija s najbogatijim paketom opreme (GLX AAC) i pogonom na sve kotače (AllGrip) zapada 114.265 kuna.

Naslovnica Mozaik