StoryEditorOCM
Promo arhivstalna dostupnost preko info centra

Heros plus nudi potpuno novi oblik upravljanja zgradama

30. rujna 2017. - 18:14

Tvrtka Heros plus nudi potpuno novi aktivni model upravljanja zgradama, što znači da ne reagiramo samo pasivno na pozive stanara već aktivno sudjelujemo u upravljanju uvodeći nove sustave i načine upravljanja.

Prvi smo upravitelj koji je uveo Info centar u kojem svi stanari mogu dobiti sve potrebne informacije, provodimo redovne mjesečne obilaske i preglede nekretnina, organiziramo godišnje skupove stanara. Poslovanje smo prilagodili svim dobnim kategorijama.

Tako smo za starije stanare osigurali stalnu dostupnost preko Info centra i redovnim obilascima zgrada, a prema mlađoj populaciji smo otvorili komunikaciju putem društvenih mreža, WhatsAppa i Vibera, putem kojih na brz i jednostavan način možemo informirati stanare o svim pitanjima vezanim za zgradu – kazao nam je Goran Vuković, direktor tvrtke Heros plus koja je na tržište donijela efikasniji model upravljanja stambenim zgradama, poslovnim objektima, privatnim kućama i vilama, a istovremeno je jeftinija od konkurencije do 25 posto.

Fleksibilnost, prilagodljivost, mladost, energičnost i profesionalnost njihove su glavne značajke, a najveća vrijednost tvrtke Heros plus su njeni zaposlenici. Radi se o vrhunskim radnicima koji su prošli strogu selekciju i danas mogu odgovoriti izazovima koji se postave pred njih, napominje Vuković.

Prijave na EU fondove

Od njega doznajemo da Heros plus ima pet djelatnika, a njihova sestrinska firma Heros d.o.o. još osam. Radi se o mladim visoko obrazovanim zaposlenicima različitih struka: od inženjera građevine, arhitekata, pravnika do ekonomista, što ih čini jedinim timom u Hrvatskoj koji za svoje zgrade može bez podugovaranja usluga obavljati najsloženije zadatke, poput prijave zgrada za obnovu fasada na EU fondove, izradu troškovnika, izradu glavnih projekta, ishođenje građevinskih i uporabnih dozvola, nadzor nad izvođenjem svih radova, projektiranje, izradu energetskih certifikata, legalizaciju i etažiranje.

Nas je, pak, zanimalo što su danas najvažniji izazovi suvlasnika stanova u Splitu i Dalmaciji, na što je Vuković istaknuo da se oni odnose na tri područja: turizam, zatim demografske, a potom i klimatske promjene.

– Svjedoci smo da u Splitu gotovo nema zgrade u kojoj ne postoje apartmani, što uvelike mijenja način i stil života u takvim zgradama. Fluktuacija nepoznatih ljudi je puno veća pa se može očekivati sve veća ulaganja u videonadzor u ulazima, a sve to utječe i na veće iskorištavanje zajedničkih dijelova zgrade – kazao je Vuković.

Pozitivna strana turizma, osim povećanja prihoda naših sugrađana, je i činjenica da će većina iznajmljivača biti više zainteresirana za uređenje fasada, ulaza, stubišta i općenito bolje i kvalitetnije održavanje zgrada kako bi time podigli vrijednost svojih nekretnina što će svakako povećati kvalitetu življenja.

Upravljanje i stanovima

– Demografske promjene, koje se manifestiraju u sve većem iseljavanju mladih, odnosno općem starenju stanovništva, utjecat će na veću potrebu ugradnje liftova u zgrade, ali i potrebu novog načina upravljanja u kojem će upravitelji preuzimati ulogu pravih “property managera” koji ne upravljaju samo zgradom već i pojedinačnim stanovima stanara.

– Koncept kakav vani već odavno postoji, a kod nas ga primjenjuje samo tvrtka Heros plus – objasnio je Vuković kojeg smo upitali na koji način njihova tvrtka može pomoći suvlasnicima da povećaju kvalitetu života u svojim nekretninama.

– Dvadeset godina usluga upravljanja nije se nimalo promijenila. Građani s pravom doživljavaju upravitelje kao “nametnike” koji svaki mjesec nešto naplaćuju, a malo toga ili gotovo ništa ne rade. Prođe i po nekoliko godina da nitko iz upravitelja ne dođe na zgradu i upravo zato smo se mi pojavili kako bi potpuno okrenuli model upravljanja.

– Građani su, nažalost, sve ove godine ostali gotovo needucirani o samom konceptu pričuve i činjenici da se radi o njihovom novcu kojeg uplaćuju sami sebi na poseban račun u banci, a da upravitelj naplaćuje od toga samo mali iznos kao svoju naknadu. Tvrtka Heros plus shvaća kako je i edukacija stanara bitan faktor upravljanja, počevši od samih principa upravljanja – odgovornosti i solidarnosti te svijesti o zajedničkom, kako dijelova zgrade tako i kompletnog suživota – poručio je Vuković.

Model upravljanja su usavršili upravljanjem i iznajmljivanjem kuća i vila za strance.

– Radi se o maksimalno profesionalnoj usluzi gdje vam netko povjeri na upravljanje svoju nekretninu u koju je uložen cijeli njegov radni vijek, što zahtijeva iznimnu odgovornost, stručnost i profesionalnost. Upravo taj način upravljanja u kojem što odgovornije, što efikasnije i što kvalitetnije moramo reagirati na probleme koji se događaju na nekretninama primijenili smo i na zgrade – poručio je Goran Vuković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 08:00