StoryEditorOCM
Promo arhivJOKER FASHION PORTFOLIO

Čipka više nije samo za dame

Piše PROMO
22. travnja 2019. - 10:00

Nakon modnih godina koje nisu bile sklone čipki, posljednjih proljeća, a i poneke jeseni, čipka i vez vratili su se „s praskom“ u kolekcije luksuznih i high-street brandova.

Kad kažemo „čipka“ obično nam je u glavi fina košuljica ili haljina s ovratnikom uz vrat, nešto damsko i decentno. No, osim klasičnog tretiranja čipkanih komada, dizajneri su ove sezone odlučili spojiti naizgled nespojivo i čipkom, vezom, kukičanim detaljima začiniti komade koji na prvi pogled ne pripadaju u tu romantičarsku modnu priču, nego se svojom sportskom ili čak punk pričom naizgled „svađaju“ s nježnom prirodom čipke.


Bijela haljina LIU JO 1630kn; košulja TWINSET 1440kn; torba REPLAY 850kn; naušnice NEW YORKER 39,90kn; naočale VOGUE, Optika Anda, 910 kn; cipele DEICHMANN, 169 kn; L'OCCITANE AQUA esencija, 150ml, 176 kn; L'OCCITANE AQUA gel 50 ml, 244,90 kn

 
Tako je čipka ovog proljeća na – svemu: na jeansu, na sportskim T-shirtima, na obrubima ležerno krojenih hlača, nerijetko na komadima koji izgledaju kao da su posuđeni iz muških ormara. Slojevito odijevanje dopušta da ovako fini detalji poput paučine proviruju ispod gotovo muškog sakoa, a, ako ste modno inventivni,  čak i hoodice!   


Haljina TWINSET, 2560 kn; torba LIU JO, 780 kn; cipele DEICHMANN,  149 kn; parfem GUCCI BLOOM, Müller, 1005 kn; prsten NEW YORKER, 29,90 kn

Na rasporedu je stoga još jedna fashion igra s neočekivanim ishodima u kojoj ćete pobijediti budete li modno hrabri i vješti... Veselite li joj se?

Vašu dnevnu dozu modne inspiracije potražite u rubrici Joker Fashion Portfolio.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. travanj 2024 14:54