StoryEditorOCM
Putovanjaiskustva s airbnb-a

Rusa oduševio hrvatski pršut i rakije, Španjolca vino, a Nizozemac se u Dubrovniku osjećao kao u zabavnom parku

Piše PSD.
15. kolovoza 2015. - 10:34
Američki start up Airbnb pokrenut je prije šest godina, a danas po nekim procjenama već vrijedi preko 25 milijardi dolara. Ovaj najbrže rastući servis za iznajmljivanje smještaja (ne samo kuća i apartmana, već i soba, dvoraca, kućica na drvetu, brodova...) pravi je hit i u Hrvatskoj, u kojoj je postavljeno gotovo 45 tisuća oglasa, a u samo prvih šest mjeseci 2015. godine putem njega svoj smještaj u Hrvatskoj rezerviralo je preko 400 tisuća gostiju.

Velike su to brojke ne samo za naš turizam, već i za Airbnb, stoga ne čudi što su upravo Dubrovnik odabrali kao grad u kojem će svoj proizvod i njegove mogućnosti predstaviti skupini od 10-ak europskih novinara. Na taj način učinili su uslugu i našem turizmu jer je "Biser Jadrana" dobio novu besplatnu reklamu u velikom broju stran...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 13:19