Stil Putovanja

Sretan put

Na dohvat ruke vam je: posjetite destinaciju koja je osvojila fotoreportere i naslovnicu National Geographica

Sretan put

National Geographic je Sloveniju uključio u najnoviji katalog ekskluzivnih putovanja National Geographic Private Jet Expeditions 2017.-2018., i na njegovu naslovnicu stavio Bled, jednu od najvećih ikona slovenskog turizma. Na naslovnici se taj slovenski gradić našao unatoč tome što su među izabranim turama mnogo prepoznatljivije znamenitosti kao što su Machu Picchu, Petra, Taj Mahal i Opera u Sydneyu..

"Istražite uspone i padove nekih od najfascinantnijih civilizacija u epskom putovanju kroz manje poznata svjetska čuda... Istražite spektakularnu UNESCO- ovu baštinu, otkrijte stoljetne dvorce, palače, džamije, katedrale... Doživite bezvremenski mir Bledskog jezera u Sloveniji", poziva svoje bogate putnike National Geographic u najnovijem katalogu, u kojem se nudi šest ekskluzivnih luksuznih putovanja u manje ili više poznate destinacije svjetskih znamenitosti.

Posjet Sloveniji ta ugledna revija uvrstila je među putovanja koja je nazvala prema Velikom imperiju (Great Empires by Private Jet: Exploring Ancient Persia to the Mediterranean). Osim razgledavanja znamenitosti u Iranu, Turkmenistanu, Bjelorusiji, Srbiji, Bosni i Hercegovini te na Korzici, uključila je posjet Sloveniji, i to Ljubljani i Bledu. Noćenje je predviđeno u ljubljanskim hotelima "Cubo", "Antiq Palace Hotel & Spa" i "Vander Urbani Resort".

National Geographic svojim čitateljima putnicima obećava jedinstven doživljaj i stručnog vodiča, a putovanje se nudi po cijeni od 68.950 dolara po osobi, s tim da cijena uključuje prijevoz posebnim boeingom 757, koji će ponijeti najviše 75 putnika iz cijelog svijeta.

Već drugo priznanje Sloveniji

U Slovenskoj turističkoj organizaciji (STO) ponosni su na potez National Geographica.

"To je veliko priznanje našoj državi i svima koji djelujemo u turizmu i svakodnevno se intenzivno trudimo da priča o zelenoj, aktivnoj i zdravoj državi s održivim razvojem bude prepoznata", kazala je za slovenske medije Maja Pak, direktorica STO-a.

Ovu promociju ona vidi kao nadgradnju na sve odlične rezultate iz prošle godine.

"Inače, podizanju ugleda Slovenije kao turističke destinacije s jedinstvenim doživljajem mnogo je pridonijela i prošlogodišnja digitalna kampanja "Slovenia. Make New Memories". Taj projekt bio je ključan za sve naše daljnje aktivnosti, prije svega za ovogodišnju globalnu digitalnu kampanju koja će još dodatno potaknuti odlične rezultate u budućnosti i tako Sloveniju ponovno uvrstiti među iznadprosječne destinacije."

Uvrštenje u novi vodič pridonosi ugledu Slovenije kao turističke destinacije i podizanju ugleda Slovenije kao uspješne države u međunarodnoj areni.

Ovo je drugo važno priznanje National Geographica Sloveniji zadnjih dana. Naime, STO je prošli tjedan na svjetskoj turističkoj burzi (World Tourism Exchange) ITB Berlin dobio nagradu s područja održivog turizma World Legacy Award, koju dodjeljuje upravo ova ugledna revija. Nagradu je osvojila u kategoriji održivog upravljanja destinacijom.

Uz dodjelu nagrade u National Geographicu, Sloveniju su istaknuli kao državu s najčvršćim kontinuitetom na svijetu. "Formalizacijom aktualnih pokazatelja i poticanjem kulture neprestanog poboljšavanja, Slovenska turistička organizacija se nametnula kao velika sila u svjetskom zelenom turizmu", napisali su na svojoj internetskoj stranici.

Naslovnica Putovanja