More Nautika

Kralj dnevnih izleta

Fjord 36 Open: savršeno čistih linija, detaljne izvedbe i moćnih motora, malo koga neće ostaviti bez daha

Kralj dnevnih izleta

Jedan od najljepših motornih brodova sagrađenih posljednjih godina i šest godina nakon predstavljanja izgleda spektakularno. Fjord 36 Open napravljen je kao umanjena verzija modela iz iste kuće od 40 stopa ili revolucionarnog Wally Tendera, također rad dizajnera Patricka Banfielda kojim se prije desetak godina oduševljavala cjelokupna nautička javnost. S imidžem luksuznog bajbota za mega jahte Fjord je u međuvremenu postao neovisan brod s vlastitom vojskom obožavatelja, pogotovo kad se uzme u obzir Hanseova vještina u produkciji odličnih plovila po diskontnoj cijeni. Dakle, za manje od 300 tisuća eura dobije se 11 metara ekstravagancije za uplovljavanje sa stilom u bilo koju marinu na svijetu.
Krajem godine će brod doživjeti prvi veći redizajn ugradnjom vanbrodskih motora, a mi smo na sajmu u Splitu isprobali verziju s joystickom i dvije Volvo Pente D4 od po 300 konja. Izvanbrodski motori imaju svoju draž i niz prednosti, ali kod ovako dizajnerski čistih linija teško se može reći da ne kvare izgled i funkcionalnost krme. Na Fjordu je to najatraktivniji dio broda na koji je vrlo lako ući s kraja ili skočiti u more kad se stigne na odredište. Platforma se proteže čitavom širinom od 3,65 metara i prostor za hodanje obložen tikovinom se nastavlja uokolo cijeloga broda. Da nije niskoga praga u razini kokpita bila bi to savršena pista za dječje autiće na daljinski.
Centralno mjesto na brodu zauzima ležaj dimenzija 200x225 cm što je svakako značajan ustupak nježnijem spolu i ljubiteljima sunčanja. Ogromna ploha omogućava odmaranje u svim smjerovima za troje, pa čak i četvero. Trapezoidni naslonjač za glavu se preklapanjem prema sredini ležaja i okretanjem oko osi lako pretvara u naslon za sjedenje s pogledom na kuhinjski blok. Jednostavan koncept učinkovito ispunjava različite želje putnika, pa se čini da će se oko njegova korištenja biti najviše interesa.
Na ležaju dimenzija može se odmarati u svim smjerovima Sunčalište kao poklopac velikog motornog prostora
Vađenjem inoks vrata se s cijevi vadio i uložak iako bi trebao ostati unutra. Nedostatak
Jedan od najljepših motornih brodova sagrađenih posljednjih godina i šest godina nakon predstavljanja izgleda spektakularno. Fjord 36 Open napravljen je kao umanjena verzija modela iz iste kuće od 40 stopa ili revolucionarnog Wally Tendera, također rad dizajnera Patricka Banfielda kojim se prije desetak godina oduševljavala cjelokupna nautička javnost. S imidžem luksuznog bajbota za mega jahte Fjord je u međuvremenu postao neovisan brod s vlastitom vojskom obožavatelja, pogotovo kad se uzme u obzir Hanseova vještina u produkciji odličnih plovila po diskontnoj cijeni. Dakle, za manje od 300 tisuća eura dobije se 11 metara ekstravagancije za uplovljavanje sa stilom u bilo koju marinu na svijetu.
Krajem godine će brod doživjeti prvi veći redizajn ugradnjom vanbrodskih motora, a mi smo na sajmu u Splitu isprobali verziju s joystickom i dvije Volvo Pente D4 od po 300 konja. Izvanbrodski motori imaju svoju draž i niz prednosti, ali kod ovako dizajnerski čistih linija teško se može reći da ne kvare izgled i funkcionalnost krme. Na Fjordu je to najatraktivniji dio broda na koji je vrlo lako ući s kraja ili skočiti u more kad se stigne na odredište. Platforma se proteže čitavom širinom od 3,65 metara i prostor za hodanje obložen tikovinom se nastavlja uokolo cijeloga broda. Da nije niskoga praga u razini kokpita bila bi to savršena pista za dječje autiće na daljinski.
Centralno mjesto na brodu zauzima ležaj dimenzija 200x225 cm što je svakako značajan ustupak nježnijem spolu i ljubiteljima sunčanja. Ogromna ploha omogućava odmaranje u svim smjerovima za troje, pa čak i četvero. Trapezoidni naslonjač za glavu se preklapanjem prema sredini ležaja i okretanjem oko osi lako pretvara u naslon za sjedenje s pogledom na kuhinjski blok. Jednostavan koncept učinkovito ispunjava različite želje putnika, pa se čini da će se oko njegova korištenja biti najviše interesa.
Na ležaju dimenzija može se odmarati u svim smjerovima Sunčalište kao poklopac velikog motornog prostora
Vađenjem inoks vrata se s cijevi vadio i uložak iako bi trebao ostati unutra. Nedostatak
Jedan od najljepših motornih brodova sagrađenih posljednjih godina i šest godina nakon predstavljanja izgleda spektakularno. Fjord 36 Open napravljen je kao umanjena verzija modela iz iste kuće od 40 stopa ili revolucionarnog Wally Tendera, također rad dizajnera Patricka Banfielda kojim se prije desetak godina oduševljavala cjelokupna nautička javnost. S imidžem luksuznog bajbota za mega jahte Fjord je u međuvremenu postao neovisan brod s vlastitom vojskom obožavatelja, pogotovo kad se uzme u obzir Hanseova vještina u produkciji odličnih plovila po diskontnoj cijeni. Dakle, za manje od 300 tisuća eura dobije se 11 metara ekstravagancije za uplovljavanje sa stilom u bilo koju marinu na svijetu.
Krajem godine će brod doživjeti prvi veći redizajn ugradnjom vanbrodskih motora, a mi smo na sajmu u Splitu isprobali verziju s joystickom i dvije Volvo Pente D4 od po 300 konja. Izvanbrodski motori imaju svoju draž i niz prednosti, ali kod ovako dizajnerski čistih linija teško se može reći da ne kvare izgled i funkcionalnost krme. Na Fjordu je to najatraktivniji dio broda na koji je vrlo lako ući s kraja ili skočiti u more kad se stigne na odredište. Platforma se proteže čitavom širinom od 3,65 metara i prostor za hodanje obložen tikovinom se nastavlja uokolo cijeloga broda. Da nije niskoga praga u razini kokpita bila bi to savršena pista za dječje autiće na daljinski.
Centralno mjesto na brodu zauzima ležaj dimenzija 200x225 cm što je svakako značajan ustupak nježnijem spolu i ljubiteljima sunčanja. Ogromna ploha omogućava odmaranje u svim smjerovima za troje, pa čak i četvero. Trapezoidni naslonjač za glavu se preklapanjem prema sredini ležaja i okretanjem oko osi lako pretvara u naslon za sjedenje s pogledom na kuhinjski blok. Jednostavan koncept učinkovito ispunjava različite želje putnika, pa se čini da će se oko njegova korištenja biti najviše interesa.
Na ležaju dimenzija može se odmarati u svim smjerovima Sunčalište kao poklopac velikog motornog prostora
Vađenjem inoks vrata se s cijevi vadio i uložak iako bi trebao ostati unutra. Nedostatak

 

OSOBNA KARTA
Dužina preko svega 10,99 m
Širina 3,65 m
Gaz 0,90 m
Težina 7600 kg
Spremnik goriva 600 l
Kategorija C/9 osoba
Maks. snaga motora 135 KS
Proizvođač Hanse Yachts, Njemačka
Zastupnik Croatia Yachting, Split
Cijena s PDV-om 303.750 eura

Naslovnica Nautika