StoryEditorOCM

Poznati podržali najavu MTV-a o približavanju regiji FOTOGALERIJA)

Piše PSD.
7. srpnja 2009. - 19:44
Anita Đuzel
U zagrebačkom klubu Piranha u ponedjeljak je promovirana nova MTV-jeva kampanja nazvana „Moj MTV“ kojom se ova popularna glazbena televizija pokušava približiti gledateljstvu u Hrvatskoj i regiji.

- MTV će u idućim mjesecima lansirati nove lokalno producirane emisije u kojima će veću pozornost dati lokalnim urbanim izvođačima, a već je lansirao i zasebna emitiranja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Promijenjena je TV grafika, programi su jezično prilagođeni, a reklame su na jeziku određenog tržišta, kazao je Ninoslav Jovanović, glavni i odgovorni urednik MTV-ja u regiji.

Hrvatski gledatelji će više nego do sada moći vidjeti i čuti svoje omiljene domaće i strane bendove i izvođače, obećavaju iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. svibanj 2024 17:57