Splitska firma "SeekandHit" osvojila je na nedavno održanoj "Zlatnoj bilanci" nagradu u dvije kategorije – jednu u kategoriji Informacije i komunikacije, i drugu kao sveukupni pobjednik i dobitnik "Zlatne bilance za najuspješnijeg poduzetnika prema kreditnom rejtingu u 2022. godini".
Analizirano je više od 142.000 poslovnih subjekata, a u konkurenciju za nagradu je odabrano njih 4381. Na kraju je glavna nagrada pripala "SeekandHitu".
Mario Frančešević, osnivač tvrtke, završio je računarstvo na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje (FESB) u Splitu. U razgovoru s njim otkrili smo što ovo priznanje znači za poslovanje ove splitske firme.
– Ovo priznanje je rezultat rada i ulaganja zadnjih 15 godina koliko smo na tržištu, a posebno nam je drago da smo dobitnici glavne nagrade za najuspješniju tvrtku po financijskim pokazateljima jer je nagrada koja se dodjeljuje na osnovi poslovnih rezultata između svih tvrtki u Hrvatskoj – odgovorio je.
"SeekandHit" postoji od 2007. godine, a koncem 2019. preselili su u novi ured u Jokera.
– "SeekandHit" je tehnološka-marketinška tvrtka koja se bavi uslugama i izradom rješenja u marketing "tech", podatkovnoj i analitičkoj industriji. U timu koji se sastoji od 70 djelatnika, uglavnom možete pronaći razvojne inženjere, marketing stručnjake i podatkovne specijaliste. Od 2007. do danas, "SeekandHit" je isporučio više od 1000 uspješnih oglasnih kampanja i rješenja po narudžbi za tvrtke poput "Podravke", "Valamar Riviere", "L‘Oreala", "Kiwi.coma", "Vitapura" i mnogih drugih.
Poručio je kako je teško pronaći radnike, no pronašao je način kako doći do onih dobrih.
- Teško je pronaći ljude s iskustvom, tako da dosta resursa izdvajamo na edukacije unutar tvrtke, jer je to jedini način kako možemo pomoći kolegama da dođu na razinu više. Tržište je takvo da uvijek fali stručnjaka s iskustvom - kazao nam je.
Za kraj, ovaj inspirativan mladi poduzetnik uputio je poruku čitateljima Slobodne Dalmacije.
– Onima koji se razmišljaju okušati u poduzetništvu u Hrvatskoj, rekao bih da bi svakako trebali pokušati – ako to već nisu napravili jučer, onda je najbolje vrijeme za probati upravo danas. Možda se neki ustručavaju zbog straha od neuspjeha, nesigurnosti, vanjskih prilika ili utjecaja, no ako vjeruju u svoje ideje moraju pokušati bez obzira na okolnosti. Čak i da sve završi neuspjehom, bit će jedno vrijedno iskustvo. Neuspjeh nije loš niti bi trebao biti tabu, već sastavni dio svakog (uspješnog) startupa, tvrtke i poslovnog puta.