StoryEditorOCM
ForumŠTO JE SLJEDEĆE?

Aleksandar Vučić u novom bizarnom predizbornom spotu doslovno iskače iz frižidera: ‘Ovo je nešto najluđe, ikad‘

Piše PSD
16. ožujka 2022. - 10:40

Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić, prema pisanju beogradskih medija do sada je zajedno sa svojom Srpskom naprednom strankom za predizborni marketing potrošio više od pola milijuna eura.

Razni promotivni spotovi - dugometražni, animirani ili video kolaži - postali su glavni alat u online kampanji Srpske napredne stranke. Većinu svojih resursa za online kampanju usredotočili su na plaćene YouTube oglase - kratke video zapise koji se pojavljuju svim korisnicima prije nego što mogu pogledati svoj željeni sadržaj. Potom ih objavljuju na društvenim mrežama, gdje ih partijski aktivisti masovno dijele. 

U Srbiji su i predsjednički i parlamentarni izbori za 20 dana, 3. travnja, a iako je rat u Ukrajini gurnuo domaće teme i kampanju u drugi plan, Vučić je vrlo agilan u obilaženju srpskih mjesta i širenju izborne propagande. U spotovima se čak i autoironično ruga na svoj račun jer iskače iz svake paštete. Srbi komentiraju kako je najnoviji spot jedan od najluđih, ikad.  

U najnovijem spotu Vučić doslovno iskače iz hladnjaka.

Video započinje s trudnicom i njezinim suprugom koji zavaljeni u udoban kauč gledaju televiziju.

Kad na ekranu ugledaju Vučića suprug kaže:

"Joj, evo ga opet ovaj".

"Stvarno. Samo što još iz frižidera ne iskoči", prokomentira trudnica, koja potom odlazi do hladnjaka. Kad otvori vrata frižidera iz njega izlazi Vučić i pruža joj najpoznatiji stereotip o trudnicama - teglu kiselih krastavaca.

- Stvarno ste izašli iz frižidera - komentira trudnica šokirano, na što joj odgovara Vučić:

 - Znam, Oprostite, ali važno mi je da dođem do svakog građanina Srbije. Mnogo je ostalo toga za riješiti.

 Komentira kako zna da su ona i partner dobili subvenciju za rješavanje stambenog pitanja, što mu ona i potvrdi.

 - Ako ostanemo ujedinjeni, jedina granica su naši snovi - ustvrdio je Vučić, okrenuo se i vratio u frižider.  

Na kraju suprug pita trudnicu je li stavila pitu u pećnicu, na što ona sama sebi promrmlja u bradu:

 "Hvala ti, ali nemoj, molim te, iz rerne."

U patetičnim porukama, za koje njegov tim smatra da su vrlo uspješne, Vučić se zahvaljuje svim dobrim ženama koje su zaslužne za njegov osmijeh, a stigne se i družiti s brojnom djecom, a umirovljenicima koje je darivao šalje poruku: "Dragi penzioneri 20 tisuća je ništa u usporedbi s onim što ste vi dali našoj zemlji".

Otkako su raspisani izbori, iako je kampanja bila vidljiva i prije toga, na službenom profilu predsjednika Srbije na Instagramu objavljeno je 37 različitih video formata. Među njima je šest službenih spotova SNS-a koji se prikazuju na televiziji, pet igranih i jedan animirani, što je novost u političkom marketingu u Srbiji. 

Vučić je prvi izborni spot snimio na utakmici. Na samom početku se vide navijači kako sjede na tribinama i gledaju utakmicu te glasno i nezadovoljno komentiraju uz povremene uzvike "Uprava".

- Igraš krivo, vole. Pogledaj kako igra onaj sa strane! - izgovara jedan od glumaca. U trenutku kad se gol zabija, nastane opće veselje na tribinama.

- Trener je glavat. Nervira vas? Nervira i mene. Koga briga! Pogledajte semafor, bre! - kaže drugi od glumaca, nakon čega počne skandiranje "Pogledajteeee semafor…".

 U spotu se tad sportski odjeven u  Abercrombie trenirku, pojavljuje Vučić.

- Ne moram vam biti simpatičan, ne morate me voljeti, samo pogledajte semafor – kaže dok iza skandiraju "pogledajte semafor". U spotu se tad pokazuju rezultati Vučićeve Vlade, kao što su broj novoizgrađenih cesta, znanstvenih ustanova, ali i prosječna plaća. Na samom kraju jedan od glumaca se obraća ostalima uz riječi 'Ljudi, pa mi nemamo semafor!', na što mu Vučić odgovara "Ne brinite, kada je rezultat dobar, semafor je najmanji problem.'

27. travanj 2024 09:28