StoryEditorOCM
HajdukZAHVALJUJUĆI MLADOM PAVLU CICARELLIJU, U POLJUDU JE nAČINJEN AMBICIOZNI MARKETINŠKI PLAN KOJI KLUBU OSIGURAVA IZNIMNE PRIHODE, ČAK I U DOBA RECESIJE

HAJDUK POSTAJE TVORNICA NOVCA: Samo od reklama 200 milijuna kuna!

Piše PSD.
19. rujna 2009. - 17:26
Mogu reći da nedvojbeno imamo golem potencijal, kaže Cicarelli o planu koji mijenja sve: od novih sponzorskih paketa i medijske strategije kluba, do samostalne izrade suvenira, sređivanja ugostiteljske ponude, komercijalnog korištenja stadiona i aktivnijeg odnosa sa ‘širom zajednicom’

Otimačina Hajdukova originalnoga grba, koji kao svoje intelektualno vlasništvo pokušava registrirati stanoviti Jurica Pečnik iz sela Donja Pušća kod Zagreba, u splitskom klubu nije ništa novo: najvrjedniji hrvatski sportski “brand” i jedan od rijetkih preostalih simbola koji povezuju cijelu Dalmaciju, naime, ionako se čerupa već godinama.

Hajdukovo ime, grb, simbo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. svibanj 2024 10:27