StoryEditorOCM
DalmacijaHOK OSIGURANJE

Ušli su u vrh hrvatskoga gospodarstva

2. siječnja 2019. - 17:01

Kada bi nas netko upitao koja osiguravajuća kuća bez zadrške može reći da je 2018. bila njihova, uputili bi ih na HOK. Minula kalendarska godina bila je više nego uspješna, dapače fantastična, za ionako prepoznatljivu Hrvatsku osiguravajuću kuću. Poslovni rezultati na zavidnom nivou tražili su zapošljavanje dodatnog kadra. Dodatni kadar, jasno, donio je nove ideje. I malo po malo, granali su poslovanje. Najprije na servise automobila, onda na rent-a-car, a zatim i na turizam. Širenje na nove, djelatnosti pozicionira ih, usudili bismo se kazati, u sam vrh hrvatskoga gospodarstva. A najbolje od svega je da ih novi projekti nisu omeli od osnovne zamisli – osiguranja građana.

HOK je nedavno otvorio veliku, novu poslovnicu u središtu Splita, u Ulici Domovinskog rata 49. Sve što nam je palo na pamet upitali smo Nelsi Rončević, savjetnicu uprave, i Igora Botu, direktora regionalnog ureda Split.

Prvo što smo primijetili jest kako HOK nije tvrtka koja se odbija prilagoditi modernim vremenima. Dokaz tome je sofisticirana opcija osiguranja korisnika u svega nekoliko klikova preko internetske stranice. Bio je to potez kojim su privukli i ono “najteže” – mlade korisnike. Barem one koji razumiju zašto je dobro uvijek biti osiguran. Ne morate danima čekati da vam neki službenik odgovori na e-mail jer HOK-ovi agenti jave se – odmah!

- Upisivanjem osobnih i kartičnih podatka osigurani ste zdravstveno ili putno, a tu je i osiguranje od automobilske odgovornosti. Jako veseli što naše police prepoznaju i korisnici drugih osiguravajućih kuća koji uspoređujući cijene i usluge odluče postati “hokovci”. Svako naše osiguranje ima raspon od osnovnog do premium paketa, zato volimo reći da je najbolje kad čovjek dođe i kaže što bi htio, a naši agenti, zaista u nekoliko trenutaka, pronađu idealan paket za njih.

Mnogo je recenzija zadovoljnih klijenata, putnim osiguranjem uspjeli ste povezati avanturiste i poslovne ljude? – Svaki naš korisnik, naravno, zasebna je osoba i zato nam nije bila misija promatrati ih kroz prizme marketinških smjernica. Mi ih ne smatramo “ciljanom publikom”, već ih tretiramo kao Josipa, Matka, Jagodu i tu može nastati poveznica, kako ste rekli, avanturista i poslovnog čovjeka. Zajedničko je što mogu koristiti naše putno osiguranje, a odabrali su ga jer uključuje i naknadu u slučaju otkazivanja leta i gubitka prtljage. – Jamčevina može puno značiti, a putno osiguranje pokriva i troškove nenadane bolesti, pa i iznenadno liječenje u inozemstvu, razne oblike prijevoza, troškove lijekova i ostalog što “obično” putno osiguranje pokriva. Dodala bih još da u našim paketima dolazi i pravna pomoć i zubarske usluge – kaže Nelsi.

Pitamo oboje, jesu li oni osigurani? – Naravno! Imam nekoliko polica , između ostalih i policu osiguranja stana. Uz osnovne rizike, ta polica pokriva i odštete za lom stakla, vrtnog namještaja, tuš-kabina, umivaonika, vaza i umjetničkih slika.

HOK postoji od 2001. kada je nosio naziv “HOK-OSIGURANJE”, društvo za osiguranje od odgovornosti odvjetničke djelatnosti. – To su naši temelji i od njih nismo odustali, iako i dalje razvijamo područja djelovanja. Ponosni smo što bez zadrške možemo reći kako smo trenutno lider na tržištu kad se govori o osiguranjima od profesionalne odgovornosti odvjetnika. Tako smo počeli, da bi 2007. godine proširili djelatnost i na sve ostale vrste neživotnog osiguranja i promijenili naziv društa u Hrvatska osiguravajuća kuća d.d. - kaže Nelsi.

Kraj je još jedne uspješne godine, a to znači da je vrijeme za razgovore o planovima. – U vodstvu HOK-a okupili smo šarolik tim stručnjaka. Imamo fantastične ljude iz raznih branši koji vole svoj posao, a kad se na jednome mjestu stvori cirkulacija različitih osoba onda lako dolazi do novih, kreativnih ideja. Tako smo odlučili okušati se i u poslovima koji nisu usko vezani uz osiguranje. Imamo autokuće, bave se prodajom i servisom vozila Volkswagen grupacije. Razvili smo tvrtku za dugoročni najam vozila, odlično nam ide i u turizmu. Ulažemo u nekretnine, hotele, uz taj biznis razvijamo franšizu “Hilton”... – zadovoljno nabraja savjetnica uprave tvrtke koja društveno odgovorno poslovanje smatra imperativom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 03:51