StoryEditorOCM
DalmacijaAdriatic osiguranje

Novo ime za novi razvojni ciklus

Piše Dražen Gudić
2. siječnja 2019. - 18:05

Uz brojne novitete u poslovanju Jadranskog osiguranja, novo ime Adriatic osiguranje kao ambiciozne poslovne planove Društva, koji uključuju i poslovni iskorak na tržište Republike Italije.
Adriatic osiguranje novo je ime pod kojim će Jadransko osiguranje, nakon 27 godina uspješnog rada na hrvatskom osigurateljnom tržištu, nastaviti s poslovanjem od 1. siječnja 2019. godine.
S novom poslovnom godinom tako započinje i novi razvojni ciklus u poslovanju Društva obilježen investicijama, širenjem i još snažnijim rastom te povećanjem broja osiguranika.
Jadransko osiguranje, uskoro Adriatic osiguranje, posluje u sklopu Koncerna Agram, vodeće hrvatske osigurateljne grupacije. Uspješnu poslovnu godinu, temeljenu na promišljenoj strategiji i inovativnom i dinamičnom pristupu, Adriatic osiguranje završava respektabilnim poslovnim rezultatima. Uz rast premije od 11,3 posto, kraj godine Društvo će obilježiti i preuzimanjem treće pozicije na iznimno konkurentnom tržištu neživotnih osiguranja u Hrvatskoj.
Uz zdravo postavljene poslovne temelje u Hrvatskoj, Adriatic osiguranje spremno je za nove izazove, veliki poslovni iskorak na tržište Europske unije.
Investicijski ciklus u Italiji već traje, a prvi u nizu bio je kupnja poslovnih zgrada u središtu Trsta i Udina, koje su sada u procesu restauracije i obnove po najvišim standardima Koncerna. Također, u tijeku je opsežan proces kadrovskog ekipiranja kako bi se s prvim danima iduće godine krenulo u ugovaranje i izdavanje prvih polica.
Adriatic osiguranje će na talijanskom tržištu u prvoj fazi poslovanja nuditi sve vrste osiguranja vozila. U Italiji živi 60,5 milijuna stanovnika, dok BDP po stanovniku iznosi 26.500 eura, podaci su to koji ukazuju da je talijansko tržište veliko i razvijeno i pruža priliku snažnom plasmanu kvalitetnih proizvoda Adriatic osiguranja.
Glavni poslovni cilj Adriatic osiguranja u idućem desetljeću je daljnja internacionalizacija poslovanja, investiranje i strateško pozicioniranje na novim tržištima, ali i razvoj inovativnih IT rješenja koja će pratiti rast i razvoj. Stoga je snažan fokus i na prilagodbi prodajne mreže novim tržišnim zahtjevima te modernizaciji i digitalizaciji kanala prodaje.
Pogled u protekle godine poslovanja jamstvo je da i Adriatic, na sigurnim i stabilnim temeljima, ambiciozno kreće u izgradnju uspješne budućnosti. Budućnosti koju ispisuje već 27 godina i koja će se, uz hrvatski, ispisivati i na ostalim europskim jezicima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 07:04