stdClass Object ( [id] => 547856 [title] => Glumica Katarina Romac ustvrdila kako se žene ne smije krotiti i otkrila kako je ukroćen njezin sinjski naglasak [alias] => glumica-katarina-romac-ustvrdila-kako-se-zene-ne-smije-krotiti-i-otkrila-kako-je-ukrocen-njezin-sinjski-naglasak [catid] => 256 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Katarinu Romac očekuje na sceni HNK Split prva velika, glavna uloga. Igrat će svoju imenjakinju Katarinu u Shakespeareovoj komediji "Kroćenje goropadnice", zadnjoj premijeri ove sezone koja je na programu 25. svibnja, u režiji Ivana Plazibata.

Katarina Romac ima 25 godina i diplomirala je glumu prije dvije godine; splitska ju je publika već mogla vidjeti u mnogim dramskim predstavama u HNK, nastupala je i u operi "Moć sudbine", gdje je utjelovila nijemu Sudbinu, bila je Kraljevna na zrnu graška u GKM-u, a u produkciji PlayDrama sjajna Natalija u Turgenjevljevoj predstavi "Zbogom, Natalija Petrovna".

Svaka, i manja uloga joj je temeljito osmišljena, zaokružena i proživljena - na sceni ostavlja istovremeno dojam čvrstine i lakoće, publika joj vjeruje, a očito i redatelji. O svojim nastupima Katarina kaže:

Na materinoj spizi

- Nemam za sada još stalni angažman, radim honorarno, ali zbilja bez pauze. Stalno idem iz predstave u predstavu i zbog toga sam veoma zadovoljna - ne moram raditi stotinu usputnih poslova kako bih preživjela.

Nakon "Kroćernja goropadnice" odmah ću se prebaciti u Gradsko kazalište lutaka, gdje Anica Tomić počinje s probama za premijeru koja će otvoriti iduću sezonu. Jako se tome veselim; s lutkarima još nisam surađivala, a svi kolege koji su nastupali u GKL-u kažu mi da je tamo atmosfera odlična.

Sinjanka ste - a ne čuje se kod vas ni trunke akcenta. I, gdje zapravo boravite, u Sinju ili Splitu?

- Puno smo na tome radili na studiju. Profesorica Bruna Bebić je na govor jako pazila pa smo svi bili podvrgnuti "brušenju", a bilo nas je iz raznih krajeva, od otočana do Dubrovčana. A stanovanje kombiniram ovisno o poslu. Kada imam puno obaveza - kao sada, kada igram u "Višnjiku" i imamo ujutro i navečer probe "Goropadnice" u Splitu sam, a kada imam koji slobodan dan, onda sam u Sinju na materinoj spizi.

Da čujemo iz vašeg ugla što nas očekuje na premijeri. Komad je, dakako, kontroverzan, zamjera mu se otvorena mizoginija, a opet je duhovit i sjajno oslikava društvene mane, želju za moći i novcem. Izgleda da je temeljito prerađen?

- Redatelj i dramaturginja Mila Pavičević odlučili su dati "Goropadnici" suvremeniju, životniju komponentu. Recimo, četvrti čin, u kome Petruccio "kroti" svoju ženu tako da joj uskraćuje hranu i san, pretvoren je u jedan jedini veliki monolog koji izvodim, a shvaćam ga kao struju svijesti ispaćene Katarine. Zapravo, u radu smo se bazirali na dva svijeta - muški, testosteronski svijet, i žensku muku koja proizlazi iz suživota s takvim muškarcma. Jest, komad je znatno prerađen, ili bolje rečeno, dobro iščitan.

Kako gledate na razliku u ponašanju Katarine i njezine naizgled drukčije sestre Biance?

- One su podjednako divlje, samo što je Bianca upakirana u ljupkost, pogotovo kad joj je otac blizu. Moja Katarina se ne miri s takvom dvoličnošću. Ona urla po kući - a očito je preuzela obrazac ponašanja od oca - i ne miri se s bračnom trgovinom i cjenkanjem oko miraza. Ipak se udala, a vidjet ćete, veoma je logično i efektno riješena ta scena vjenčanja. Naprosto su je prisilili.

Nalazite li u svom karakteru neke od Katarininih crta?

- Da, donekle, nalazim je u sebi. Ujedno sam i dovoljno jaka i prilično ranjiva. Nije je lako igrati - kod toga je lika tanka granica između buntovne i histerične, sulude žene. Jako pazimo da se granica ne prekorači i da Katarina zbilja ne postane onakva kakvom je opisuju otac i sestrini prosci - a časte je nazivima opaki vrag i divlja mačketina. A moj je stav da se nikoga ne smije krotiti, a to će poručiti i predstava. Ako nekoga treba mijenjati, onda mijenjajmo sebe, ostavimo druge na miru.

Posramljeni Petruccio

Hoće li Katarina na kraju biti ukroćena?

- Nikako!

Onda se, možda, zaljubila u muža?

- Oni su sličnih naravi, dva tvrda oraha, opori ljudi. Kako Petruccio kaže, dvije bijesne vatre koje se sukobljavaju i koje sagorijevaju tvar iz koje niču njihovi sukobi. Da, ljubav se nazire, ali tek je u začetku.

Kako onda tumačite i interpretirate njezin završni monolog, "moralnu propovijed" o ženskoj ulozi u braku?

- Monolog je jeziv i ponižavajući za žene. I nekadašnje i današnje, koje su svjesne svojih sposobnosti i snage, premda smo nažalost i danas svjedoci nasilja usmjerenog prema ženama. U tekstu se govori o ženi koja leži u miru i u toplom kod kuće dok se muž muči po svijetu, pa mu je njezina poslušnost samo mala naplata za taj trud. Uz to, ženu se prikazuje kao podanika koji je dužan slušati i poštivati svoga vladara, ugoditi mu kad god želi. Interpretacija će biti takva da će Petruccio ostati posramljen.

Mnogi stručnjaci drže da se u toj moralnoj propovijedi nazire iskra ironije?

- Iskra? Ja bih rekla da je čitav taj monolog teška ironija.

Kakav je ugođaj na probama?

- Svi smo veoma entuzijastični, mnogo je tu mladih kolega, dajemo se do kraja i nadamo se da će se taj entuzijazam prenijeti i u gledalište. S kolegom Goranom Markovićem koji igra Petruccija lijepo surađujem, Anamarija Vesličić, koja igra Biancu mi je prijateljica, dobro na mene djeluje i izvlači me iz faza anksioznosti kada se dogode, a posebno bih spomenula starije kolege Filipa Radoša i Nenada Srdelića. Od njih učimo kako iz probe u probu biti sve pripremljeniji, bolji i točniji.

Očito je koliko volite svoj posao. Da niste glumica, da se niste uspjeli upisati na studij, što mislite, čime biste se bavili?

- Volim ga jer ima toliko interesantnih komponenti: i duhovnu, i sociološku i edukativnu pa i sportsku, a pritom mislim na timski rad. Zato, da nisam glumica, vjerojatno bih se posvetila struci koja također uključuje sve nabrojeno, što znači da bih radila u prosvjeti.

 


Animalni muški duh

Redatelj je najavio komad kao igru moći u kojoj su oružja novac, nasilje i seks. Stara su to oružja, ali, ipak u predstavi baratate novim valutama?
- Da, eurima. Kada prosci licitiraju za Biancu, ne nabrajaju se kuće, stoka, tapiserije i posuđe - glavna blaga iz 16. stoljeća - nego vrijednost u novcu, što je današnjem gledatelju bliže. A u čitavom komadu uz to se stalno osjeća žestina, nasilje, rat. Nikada do sada nisam vidjela predstavu koja je tako zasićena testosteronom, animalnim muškim duhom i navijačkim ambijentom. Stoga režija i trpi neke "nečistoće" u smislu gungule, tučnjave i nadjačavanja, a nipošto urednu koreografiju. Redatelj nam je pak zadao glumačke okvire, ali i ostavio dovoljno slobode. Možemo se razigrati. Ivan Plazibat veoma cijeni glumca, i vjeruje u glumačku intuiciju.

 

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => DRAMSKA JUNAKINJA [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2018-05-23 12:19:07 [created_by] => 3140 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2018-05-23 13:24:32 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2018-05-23 12:19:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 5951 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 256 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link nav__link--kultura [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovije vijesti iz kulture. [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, film, tv, književnosti, glazba, kazalište, slikarstvo, arhitektura [secure] => 0 [page_title] => Kultura [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Small [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/Images/2018/05/15/Kultura/9869455.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "1920x1514" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 256 [name] => Kultura [alias] => kultura [description] => [parent] => 240 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 18 [params] => {"inheritFrom":"0","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"1","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"1","itemRelatedLimit":"2","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"1","itemRelatedImageSize":"Small","itemRelatedIntrotext":"0","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"1","itemRelatedImageGallery":"1","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 4224246 Threads: 3 Questions: 129613064 Slow queries: 55801 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 3912903 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 46 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front04 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /kultura ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /kultura/glumica-katarina-romac-ustvrdila-kako-se-zene-ne-smije-krotiti-i-otkrila-kako-je-ukrocen-njezin-sinjski-naglasak-547856 [printLink] => /kultura/glumica-katarina-romac-ustvrdila-kako-se-zene-ne-smije-krotiti-i-otkrila-kako-je-ukrocen-njezin-sinjski-naglasak-547856?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 390680 [name] => katarina romac [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => katarina-romac [link] => /tag/katarina-romac ) [1] => stdClass Object ( [id] => 390681 [name] => Kroćenje goropadnice [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => krocenje-goropadnice [link] => /tag/krocenje-goropadnice ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => DRAMSKA JUNAKINJA [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Glumica Katarina Romac ustvrdila kako se žene ne smije krotiti i otkrila kako je ukroćen njezin sinjski naglasak [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3140 [name] => Jasmina Parić [username] => jasmina-pari [email] => jasmina-pari@sd.hr [password] => $2y$10$1L008t4mPN7O0CtaqZQnReoRohc3bl25o/s9Zwi5FMl5bzIbeqIQS [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/jasmina-paric-3140 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1658 [gender] => m [description] => [image] => [url] => [group] => 1 [plugins] => ) [avatar] => https://secure.gravatar.com/avatar/3fe4790be360d956058d3295e5cd3dae?s=100&default=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fcomponents%2Fcom_ocm%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/05/15/Kultura/9869455.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2018/05/15/Kultura/9869455.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Katarinu Romac očekuje na sceni HNK Split prva velika, glavna uloga. Igrat će svoju imenjakinju Katarinu u Shakespeareovoj komediji "Kroćenje goropadnice", zadnjoj premijeri ove sezone koja je na programu 25. svibnja, u režiji Ivana Plazibata.

Katarina Romac ima 25 godina i diplomirala je glumu prije dvije godine; splitska ju je publika već mogla vidjeti u mnogim dramskim predstavama u HNK, nastupala je i u operi "Moć sudbine", gdje je utjelovila nijemu Sudbinu, bila je Kraljevna na zrnu graška u GKM-u, a u produkciji PlayDrama sjajna Natalija u Turgenjevljevoj predstavi "Zbogom, Natalija Petrovna".

Svaka, i manja uloga joj je temeljito osmišljena, zaokružena i proživljena - na sceni ostavlja istovremeno dojam čvrstine i lakoće, publika joj vjeruje, a očito i redatelji. O svojim nastupima Katarina kaže:

Na materinoj spizi

- Nemam za sada još stalni angažman, radim honorarno, ali zbilja bez pauze. Stalno idem iz predstave u predstavu i zbog toga sam veoma zadovoljna - ne moram raditi stotinu usputnih poslova kako bih preživjela.

Nakon "Kroćernja goropadnice" odmah ću se prebaciti u Gradsko kazalište lutaka, gdje Anica Tomić počinje s probama za premijeru koja će otvoriti iduću sezonu. Jako se tome veselim; s lutkarima još nisam surađivala, a svi kolege koji su nastupali u GKL-u kažu mi da je tamo atmosfera odlična.

Sinjanka ste - a ne čuje se kod vas ni trunke akcenta. I, gdje zapravo boravite, u Sinju ili Splitu?

- Puno smo na tome radili na studiju. Profesorica Bruna Bebić je na govor jako pazila pa smo svi bili podvrgnuti "brušenju", a bilo nas je iz raznih krajeva, od otočana do Dubrovčana. A stanovanje kombiniram ovisno o poslu. Kada imam puno obaveza - kao sada, kada igram u "Višnjiku" i imamo ujutro i navečer probe "Goropadnice" u Splitu sam, a kada imam koji slobodan dan, onda sam u Sinju na materinoj spizi.

Da čujemo iz vašeg ugla što nas očekuje na premijeri. Komad je, dakako, kontroverzan, zamjera mu se otvorena mizoginija, a opet je duhovit i sjajno oslikava društvene mane, želju za moći i novcem. Izgleda da je temeljito prerađen?

- Redatelj i dramaturginja Mila Pavičević odlučili su dati "Goropadnici" suvremeniju, životniju komponentu. Recimo, četvrti čin, u kome Petruccio "kroti" svoju ženu tako da joj uskraćuje hranu i san, pretvoren je u jedan jedini veliki monolog koji izvodim, a shvaćam ga kao struju svijesti ispaćene Katarine. Zapravo, u radu smo se bazirali na dva svijeta - muški, testosteronski svijet, i žensku muku koja proizlazi iz suživota s takvim muškarcma. Jest, komad je znatno prerađen, ili bolje rečeno, dobro iščitan.

Kako gledate na razliku u ponašanju Katarine i njezine naizgled drukčije sestre Biance?

- One su podjednako divlje, samo što je Bianca upakirana u ljupkost, pogotovo kad joj je otac blizu. Moja Katarina se ne miri s takvom dvoličnošću. Ona urla po kući - a očito je preuzela obrazac ponašanja od oca - i ne miri se s bračnom trgovinom i cjenkanjem oko miraza. Ipak se udala, a vidjet ćete, veoma je logično i efektno riješena ta scena vjenčanja. Naprosto su je prisilili.

Nalazite li u svom karakteru neke od Katarininih crta?

- Da, donekle, nalazim je u sebi. Ujedno sam i dovoljno jaka i prilično ranjiva. Nije je lako igrati - kod toga je lika tanka granica između buntovne i histerične, sulude žene. Jako pazimo da se granica ne prekorači i da Katarina zbilja ne postane onakva kakvom je opisuju otac i sestrini prosci - a časte je nazivima opaki vrag i divlja mačketina. A moj je stav da se nikoga ne smije krotiti, a to će poručiti i predstava. Ako nekoga treba mijenjati, onda mijenjajmo sebe, ostavimo druge na miru.

Posramljeni Petruccio

Hoće li Katarina na kraju biti ukroćena?

- Nikako!

Onda se, možda, zaljubila u muža?

- Oni su sličnih naravi, dva tvrda oraha, opori ljudi. Kako Petruccio kaže, dvije bijesne vatre koje se sukobljavaju i koje sagorijevaju tvar iz koje niču njihovi sukobi. Da, ljubav se nazire, ali tek je u začetku.

Kako onda tumačite i interpretirate njezin završni monolog, "moralnu propovijed" o ženskoj ulozi u braku?

- Monolog je jeziv i ponižavajući za žene. I nekadašnje i današnje, koje su svjesne svojih sposobnosti i snage, premda smo nažalost i danas svjedoci nasilja usmjerenog prema ženama. U tekstu se govori o ženi koja leži u miru i u toplom kod kuće dok se muž muči po svijetu, pa mu je njezina poslušnost samo mala naplata za taj trud. Uz to, ženu se prikazuje kao podanika koji je dužan slušati i poštivati svoga vladara, ugoditi mu kad god želi. Interpretacija će biti takva da će Petruccio ostati posramljen.

Mnogi stručnjaci drže da se u toj moralnoj propovijedi nazire iskra ironije?

- Iskra? Ja bih rekla da je čitav taj monolog teška ironija.

Kakav je ugođaj na probama?

- Svi smo veoma entuzijastični, mnogo je tu mladih kolega, dajemo se do kraja i nadamo se da će se taj entuzijazam prenijeti i u gledalište. S kolegom Goranom Markovićem koji igra Petruccija lijepo surađujem, Anamarija Vesličić, koja igra Biancu mi je prijateljica, dobro na mene djeluje i izvlači me iz faza anksioznosti kada se dogode, a posebno bih spomenula starije kolege Filipa Radoša i Nenada Srdelića. Od njih učimo kako iz probe u probu biti sve pripremljeniji, bolji i točniji.

Očito je koliko volite svoj posao. Da niste glumica, da se niste uspjeli upisati na studij, što mislite, čime biste se bavili?

- Volim ga jer ima toliko interesantnih komponenti: i duhovnu, i sociološku i edukativnu pa i sportsku, a pritom mislim na timski rad. Zato, da nisam glumica, vjerojatno bih se posvetila struci koja također uključuje sve nabrojeno, što znači da bih radila u prosvjeti.

 


Animalni muški duh

Redatelj je najavio komad kao igru moći u kojoj su oružja novac, nasilje i seks. Stara su to oružja, ali, ipak u predstavi baratate novim valutama?
- Da, eurima. Kada prosci licitiraju za Biancu, ne nabrajaju se kuće, stoka, tapiserije i posuđe - glavna blaga iz 16. stoljeća - nego vrijednost u novcu, što je današnjem gledatelju bliže. A u čitavom komadu uz to se stalno osjeća žestina, nasilje, rat. Nikada do sada nisam vidjela predstavu koja je tako zasićena testosteronom, animalnim muškim duhom i navijačkim ambijentom. Stoga režija i trpi neke "nečistoće" u smislu gungule, tučnjave i nadjačavanja, a nipošto urednu koreografiju. Redatelj nam je pak zadao glumačke okvire, ali i ostavio dovoljno slobode. Možemo se razigrati. Ivan Plazibat veoma cijeni glumca, i vjeruje u glumačku intuiciju.

 

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/kultura/glumica-katarina-romac-ustvrdila-kako-se-zene-ne-smije-krotiti-i-otkrila-kako-je-ukrocen-njezin-sinjski-naglasak-547856 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=5da1dc06823b3af006cd774396ec961e367fdce1 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Glumica+Katarina+Romac+ustvrdila+kako+se+%C5%BEene+ne+smije+krotiti+i+otkrila+kako+je+ukro%C4%87en+njezin+sinjski+naglasak&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fkultura%2Fglumica-katarina-romac-ustvrdila-kako-se-zene-ne-smije-krotiti-i-otkrila-kako-je-ukrocen-njezin-sinjski-naglasak-547856 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fkultura%2Fglumica-katarina-romac-ustvrdila-kako-se-zene-ne-smije-krotiti-i-otkrila-kako-je-ukrocen-njezin-sinjski-naglasak-547856 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => DRAMSKA JUNAKINJA [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
KulturaDRAMSKA JUNAKINJA

Glumica Katarina Romac ustvrdila kako se žene ne smije krotiti i otkrila kako je ukroćen njezin sinjski naglasak

23. svibnja 2018. - 14:19

Katarinu Romac očekuje na sceni HNK Split prva velika, glavna uloga. Igrat će svoju imenjakinju Katarinu u Shakespeareovoj komediji "Kroćenje goropadnice", zadnjoj premijeri ove sezone koja je na programu 25. svibnja, u režiji Ivana Plazibata.

Katarina Romac ima 25 godina i diplomirala je glumu prije dvije godine; splitska ju je publika već mogla vidjeti u mnogim dramskim predstavama u HNK, nastupala je i u operi "Moć sudbine", gdje je utjelovila nijemu Sudbinu, bila je Kraljevna na zrnu graška u GKM-u, a u produkciji PlayDrama sjajna Natalija u Turgenjevljevoj predstavi "Zbogom, Natalija Petrovna".

Svaka, i manja uloga joj je temeljito osmišljena, zaokružena i proživljena - na sceni ostavlja istovremeno dojam čvrstine i lakoće, publika joj vjeruje, a očito i redatelji. O svojim nas...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. svibanj 2024 01:52