stdClass Object ( [id] => 615873 [title] => Mlada glumica Luna Pilić: Realistični dio mene je svjestan da je već uspjeh ako si glumom osiguraš egzistenciju, a drugi dio mene je u điru 'Kakva Pula, daj mi taj Cannes', ključ je u balansu [alias] => mlada-glumica-luna-pilic-realisticni-dio-mene-je-svjestan-da-je-vec-uspjeh-ako-si-glumom-osiguras-egzistenciju-a-drugi-dio-mene-je-u-diru-kakva-pula-daj-mi-taj-cannes-kljuc-je-u-balansu [catid] => 256 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Prašina oko 66. Pulskog filmskog festivala pomalo se sliježe, ali o nekim filmovima se još govori. Jedan od njih je niskobudžetni "Zagrebački ekvinocij" u kojem je nekoliko mladih glumaca i glumica ostvarilo potencijalno probojne uloge. Među njima se osobito ističe Splićanka Luna Pilić, inače kćerka poznatog (političkog) novinara Damira Pilića, našeg redakcijskog kolege.

Kako bi sebe opisala u par riječi kao osobu i glumicu?
- Kao živi kaos, oboje.

Kako je došlo do tvog angažmana na filmu? Koji su točno tvoji glumačko-filmski počeci?
- Ulogu sam dobila tako da sam otišla na audiciju koja se održavala na mom faksu (Filozofski u Zagrebu) bez da sam znala ikoga iz CEFGI ekipe.

Moja uloga je originalno bila muška, ali je redatelj Svebor Mihael Jelić promijenio scenarij nakon moje audicije. Na to su ga nagovarali neki članovi tima jer je i sam bio skeptičan prema tome da ima Splićanku u zagrebačkom filmu, ali oni su bili mišljenja da duh Zagreba i jest u izmiješanosti domaćih sa došljacima.

Ovim putem im zahvaljujem na ukazanom povjerenju i nadam se da sam ga opravdala. Nisam ni jedina “strankinja” u filmu; momci koji igraju Kačija i Mrvu su iz Đakova i Siska.

A što se mojih glumačkih početaka tiče, glavni “krivci” za moju odluku da se bavim glumom jesu Elvis Bošnjak i studio “Playdrama” u Splitu gdje sam provela tri uzbudljive istraživačke godine.

Jesi li prije ili poslije ovog filma upisala glumu u Beogradu?
- Film smo snimali prošle godine, a u Beogradu sam sad upisala glumu. Vratila sam se s prijemnog taman kad je Svebor snimao film za vlastiti prijemni u Beču u kojem sam mu glumila, tako da je on među prvima saznao.

Zapravo, njegovoj mami Vesni sam rekla prije njega, kojoj najveća hvala za hranu i krov nad glavom mladim nadobudnim filmašima.

Zašto baš Beograd, a ne Split ili Zagreb? Daješ povoda da te netko pita "di si bila 1991.?", kao što pitaju i tvoj lik u filmu?
- U Splitu nisam ni pokušavala, jer sam htjela studirati izvan rodnog grada, a u Zagrebu sam pokušala dva puta i oba puta bila u užem izboru, ali nije išlo. Tako da sam sagledala ostale opcije i izabrala Beograd kao dobru školu sa programom koji mi se svidio, i tu sam primljena.

U zadnje vrijeme živiš u Zagrebu i, sudeći po filmu, prilagodila si se zagebačkom điru. Kako ti je bez Splita i splitskog đira? Može li Splićanin ikada "pobjeći" od toga?
- Niti mogu ikad pobjeći od Splita, niti to želim. Prilagodba Zagrebu jest bila teška jer su mentalitet i način života uistinu različiti od našeg južnjačkog štiha, pa te opali nostalgija i onda usred zagrebačke magle zimi slušaš Olivera i TBF na “repeatu” i tuguješ.

Promijeni te život u drugom gradu, skupiš neke izraze i obrasce ponašanja pa te doma gledaju čudno, a gore si uvijek ludi Dalmatinac, tako da zna biti i pomalo usamljeno.

Ali, sve ti to proširi svjetonazor i shvatiš da svugdje postoje zanimljivi ljudi i divna mjesta, pa si zapravo obogaćen. Sad se u Beogradu nadam dobiti još malo širine, a dalje ćemo vidjeti.

Kad smo dogovarali intervju, rekla si da radiš nešto dok si preko ljeta u Splitu. O čemu se radi?
- Ugledam se na hollywoodski model pa konobarim. U Dalmaciji je teško izbjeći da odradiš sezonu u ugostiteljstvu, a i nije loša životna škola.

Ovaj film kao da je posveta filmskim devedesetima iz američke "indie" kinematografije. Koliko si upućena u te filmove? Koje su tvoje formativne filmske godine i favoriti među filmovima, glumcima/glumicama i redateljima?
- Moj politički novinar otac me uglavnom tlačio s jugoslavenskom kinematografijom devedesetih, tako da tadašnju američku slabo poznajem.

Najdraži film mi je "Kosa" Miloša Formana, a generalno volim filmaše pomaknute estetike i uvrnutih dijaloga, poput Tarantina, Wes Andersona i Martina McDonagha.

Dragi su mi karakterni glumci koji likovima daju nešto svoje i bizarno, poput Johnnyja Deppa i Tima Curryja. Ako ikad uspijem napraviti išta upola dobro kao Curryjev lik doktora Frank-N-Furtera iz "Rocky Horror Picture Showa", smatrat ću da sam napravila nešto od sebe. Od glumica bih izdvojila Susan Sarandon i Frances McDormand.

Kolika si filmofilka, uopće?
- Nije da citiram Godardove filmove u svakodnevnim razgovorima, ali slušala sam sve filmološke kolegije na faksu, tako da imam nekakvu širu sliku, makar imam još mnogo toga za otkriti. Kazalište mi ipak ostaje najveća ljubav.

Okosnica filma je mladenačko partijanje. Koliko film zrcali tvoju generaciju?
- Po komentarima koje smo dobili, čini mi se da film uspješno zrcali današnju zagrebačku srednjoškolsku i studentsku populaciju.

U Splitu odrastanje izgleda drukčije, što i jest bila okosnica mog lika – Splićanka koja dolazi u Zagreb na fakultet i cijelo vrijeme se bori sa svojevrsnim kulturnim šokom, uvjerena da u Splitu sve radimo bolje. Pa kad i radimo, realno.

Je li i ti od glazbe voliš reggae, dub, Manu Chao i System Of A Down, kao i tvoj lik?
- Svebor scenarij dorađuje i dopisuje skupa sa svojim glumcima. U ovom konkretnom slučaju je to izgledalo kao i svaka naša suradnja – on mi je pokazao nešto, ja sam to popljuvala i predložila nešto svoje, onda smo se posvađali i na kraju našli neki kompromis.Za Manu Chao sam se izborila, SOAD mi je uvalio i onda smo dodali reggae dub kad, eto, već pričamo besmislice.

Koliko si u dosluhu s društvenim mrežama kojih se film također dotiče? Koliko ti je mobitel često u ruci?
- Prilično često, bojim se, pogotovo ako pitate moju majku. Mislim da su društvene mreže i nezdrave i površne, ali nisam imuna na njih. Imaju i pozitivne strane, bez njih bih puno teže bila u kontaktu s prijateljima koji se već lagano rasipaju po svijetu.

Pretpostavljamo da za ovaj film nisi dobila glumački honorar? Koliko ti je ovo bila dobra glumačka škola?
- Koliko god da je sve skupa bilo zabavno, snimanja su znala biti i teška i naporna. Budući da smo sve radili bez budžeta, u tri ujutro nas gladne i promrzle nisu držali ni ugovori ni honorari, već unutarnja potreba da snimimo film.

U tome je i najljepša strana ovog projekta, što je skupio hrpu mladih kojima je bilo dosta da drugi pričaju njihovu priču i odlučili su uzeti stvar u svoje ruke. Na setu smo svi učili jedni od drugih, nije bilo nekakvog elitizma.

Kako si doživjela Pulu/festival? Je li se pronalaziš u tome i vidiš na crvenom tepihu Arene jednog dana, ako ne i negdje dalje?
- U Pulu kao grad i općenito Istru sam potpuno zaljubljena i želim se tamo vraćati cijeli život, a festivalom sam oduševljena.

Kao neki alternativni svijet, hrpa ljudi koje znam iz različitih krugova se sjatila tamo da bi živjela filmove na tjedan dana.

Pa, realistični dio mene je svjestan da sam izabrala zeznutu profesiju i da je već uspjeh ako si glumom osiguraš egzistenciju, a drugi dio mene je u điru “Kakva Pula, daj mi taj Cannes”. Ključ je u balansu.

Imaš li ambicije da se, kao i redatelj filma, otisneš van regije/u Europu?
- Za sada bih htjela zanat izučiti u regiji i glumiti na svom jeziku, jer je to ipak jezik u kojem sam formirana i na kojem razmišljam, ali otvarat ću si i puteve prema Europi. Nije dobro za mladog umjetnika da se zabetonira na jednom mjestu, mislim da to koči razvoj.

U međuvremenu, kako ćeš provesti ostatak ljeta?
- Radim, pišem završni iz komparativne književnosti i paralelno čitam nekoliko knjiga za Akademiju. Tu i tamo se stignem okupati, ha-ha (smijeh kroz suze).

Dalmatinska i splitska premijera na STFF-u

Film će Splićani moći vidjeti na Split Film Festivalu polovinom rujna. Bit će to dalmatinska i splitska premijera "Zagrebačkog ekvinocija".

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => SPLIĆANKA U 'ZAGREBAČKOM EKVINOCIJU' [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2019-07-28 17:18:28 [created_by] => 3175 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2019-09-21 08:47:33 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2019-07-28 22:14:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 58 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 256 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link nav__link--kultura [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovije vijesti iz kulture. [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, film, tv, književnosti, glazba, kazalište, slikarstvo, arhitektura [secure] => 0 [page_title] => Kultura [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Small [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => {"is_import_from_dnn":true,"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/Archive\/Images\/2019\/07\/28\/luna_pilic3-140719.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/07\/28\/luna_pilic4-140719.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/07\/28\/luna_pilic5-140719.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/07\/28\/luna_pilic6-140719.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/07\/28\/luna_pilic8-140719.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/07\/28\/luna_pilic1-140719.jpg","\/Archive\/Images\/2019\/07\/28\/luna_pilic2-140719.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["luna_pilic3-140719","luna_pilic4-140719","luna_pilic5-140719","luna_pilic6-140719","luna_pilic8-140719","luna_pilic1-140719","luna_pilic2-140719"],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["","","","","","",""],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"1260x840"},{"size0":"1260x840"},{"size0":"1260x840"},{"size0":"560x840"},{"size0":"1260x840"},{"size0":"1260x840"},{"size0":"1260x840"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 256 [name] => Kultura [alias] => kultura [description] => [parent] => 240 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 18 [params] => {"inheritFrom":"0","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"1","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"1","itemRelatedLimit":"2","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"1","itemRelatedImageSize":"Small","itemRelatedIntrotext":"0","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"1","itemRelatedImageGallery":"1","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 15332326 Threads: 5 Questions: 3183714072 Slow queries: 7144221 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 235652472 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 47 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front06 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /kultura ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /kultura/mlada-glumica-luna-pilic-realisticni-dio-mene-je-svjestan-da-je-vec-uspjeh-ako-si-glumom-osiguras-egzistenciju-a-drugi-dio-mene-je-u-diru-kakva-pula-daj-mi-taj-cannes-kljuc-je-u-balansu-615873 [printLink] => /kultura/mlada-glumica-luna-pilic-realisticni-dio-mene-je-svjestan-da-je-vec-uspjeh-ako-si-glumom-osiguras-egzistenciju-a-drugi-dio-mene-je-u-diru-kakva-pula-daj-mi-taj-cannes-kljuc-je-u-balansu-615873?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 222568 [name] => pulafilmfestival [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => pulafilmfestival [link] => /tag/pulafilmfestival ) [1] => stdClass Object ( [id] => 499195 [name] => zagrebačkiekvinocij [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => zagrebackiekvinocij [link] => /tag/zagrebackiekvinocij ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => SPLIĆANKA U 'ZAGREBAČKOM EKVINOCIJU' [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Mlada glumica Luna Pilić: Realistični dio mene je svjestan da je već uspjeh ako si glumom osiguraš egzistenciju, a drugi dio mene je u điru 'Kakva Pula, daj mi taj Cannes', ključ je u balansu [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3175 [name] => Marko Njegić [username] => marko-njegi [email] => marko-njegi@sd.hr [password] => $2y$10$InymkgzsoQ8yBIABvfFbSu.rpTzqylffc4TDDFaRUJ8zdZUOeS5dS [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/marko-njegic-3175 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1693 [gender] => m [description] => [image] => 1693.png [url] => [group] => 4 [plugins] => {"customparams_author_school":"","customparams_author_title":"","customparams_author_title_categoryid":"28","customparams_fb_link":"","customparams_tw_link":""} ) [avatar] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/authors/1693.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic3-140719.jpg [galleryCount] => 7 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => luna_pilic3-140719 [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic3-140719.jpg [title] => luna_pilic3-140719 ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic4-140719.jpg [title] => luna_pilic4-140719 ) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic5-140719.jpg [title] => luna_pilic5-140719 ) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic6-140719.jpg [title] => luna_pilic6-140719 ) [4] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic8-140719.jpg [title] => luna_pilic8-140719 ) [5] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic1-140719.jpg [title] => luna_pilic1-140719 ) [6] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2019/07/28/luna_pilic2-140719.jpg [title] => luna_pilic2-140719 ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Prašina oko 66. Pulskog filmskog festivala pomalo se sliježe, ali o nekim filmovima se još govori. Jedan od njih je niskobudžetni "Zagrebački ekvinocij" u kojem je nekoliko mladih glumaca i glumica ostvarilo potencijalno probojne uloge. Među njima se osobito ističe Splićanka Luna Pilić, inače kćerka poznatog (političkog) novinara Damira Pilića, našeg redakcijskog kolege.

Kako bi sebe opisala u par riječi kao osobu i glumicu?
- Kao živi kaos, oboje.

Kako je došlo do tvog angažmana na filmu? Koji su točno tvoji glumačko-filmski počeci?
- Ulogu sam dobila tako da sam otišla na audiciju koja se održavala na mom faksu (Filozofski u Zagrebu) bez da sam znala ikoga iz CEFGI ekipe.

Moja uloga je originalno bila muška, ali je redatelj Svebor Mihael Jelić promijenio scenarij nakon moje audicije. Na to su ga nagovarali neki članovi tima jer je i sam bio skeptičan prema tome da ima Splićanku u zagrebačkom filmu, ali oni su bili mišljenja da duh Zagreba i jest u izmiješanosti domaćih sa došljacima.

Ovim putem im zahvaljujem na ukazanom povjerenju i nadam se da sam ga opravdala. Nisam ni jedina “strankinja” u filmu; momci koji igraju Kačija i Mrvu su iz Đakova i Siska.

A što se mojih glumačkih početaka tiče, glavni “krivci” za moju odluku da se bavim glumom jesu Elvis Bošnjak i studio “Playdrama” u Splitu gdje sam provela tri uzbudljive istraživačke godine.

Jesi li prije ili poslije ovog filma upisala glumu u Beogradu?
- Film smo snimali prošle godine, a u Beogradu sam sad upisala glumu. Vratila sam se s prijemnog taman kad je Svebor snimao film za vlastiti prijemni u Beču u kojem sam mu glumila, tako da je on među prvima saznao.

Zapravo, njegovoj mami Vesni sam rekla prije njega, kojoj najveća hvala za hranu i krov nad glavom mladim nadobudnim filmašima.

Zašto baš Beograd, a ne Split ili Zagreb? Daješ povoda da te netko pita "di si bila 1991.?", kao što pitaju i tvoj lik u filmu?
- U Splitu nisam ni pokušavala, jer sam htjela studirati izvan rodnog grada, a u Zagrebu sam pokušala dva puta i oba puta bila u užem izboru, ali nije išlo. Tako da sam sagledala ostale opcije i izabrala Beograd kao dobru školu sa programom koji mi se svidio, i tu sam primljena.

U zadnje vrijeme živiš u Zagrebu i, sudeći po filmu, prilagodila si se zagebačkom điru. Kako ti je bez Splita i splitskog đira? Može li Splićanin ikada "pobjeći" od toga?
- Niti mogu ikad pobjeći od Splita, niti to želim. Prilagodba Zagrebu jest bila teška jer su mentalitet i način života uistinu različiti od našeg južnjačkog štiha, pa te opali nostalgija i onda usred zagrebačke magle zimi slušaš Olivera i TBF na “repeatu” i tuguješ.

Promijeni te život u drugom gradu, skupiš neke izraze i obrasce ponašanja pa te doma gledaju čudno, a gore si uvijek ludi Dalmatinac, tako da zna biti i pomalo usamljeno.

Ali, sve ti to proširi svjetonazor i shvatiš da svugdje postoje zanimljivi ljudi i divna mjesta, pa si zapravo obogaćen. Sad se u Beogradu nadam dobiti još malo širine, a dalje ćemo vidjeti.

Kad smo dogovarali intervju, rekla si da radiš nešto dok si preko ljeta u Splitu. O čemu se radi?
- Ugledam se na hollywoodski model pa konobarim. U Dalmaciji je teško izbjeći da odradiš sezonu u ugostiteljstvu, a i nije loša životna škola.

Ovaj film kao da je posveta filmskim devedesetima iz američke "indie" kinematografije. Koliko si upućena u te filmove? Koje su tvoje formativne filmske godine i favoriti među filmovima, glumcima/glumicama i redateljima?
- Moj politički novinar otac me uglavnom tlačio s jugoslavenskom kinematografijom devedesetih, tako da tadašnju američku slabo poznajem.

Najdraži film mi je "Kosa" Miloša Formana, a generalno volim filmaše pomaknute estetike i uvrnutih dijaloga, poput Tarantina, Wes Andersona i Martina McDonagha.

Dragi su mi karakterni glumci koji likovima daju nešto svoje i bizarno, poput Johnnyja Deppa i Tima Curryja. Ako ikad uspijem napraviti išta upola dobro kao Curryjev lik doktora Frank-N-Furtera iz "Rocky Horror Picture Showa", smatrat ću da sam napravila nešto od sebe. Od glumica bih izdvojila Susan Sarandon i Frances McDormand.

Kolika si filmofilka, uopće?
- Nije da citiram Godardove filmove u svakodnevnim razgovorima, ali slušala sam sve filmološke kolegije na faksu, tako da imam nekakvu širu sliku, makar imam još mnogo toga za otkriti. Kazalište mi ipak ostaje najveća ljubav.

Okosnica filma je mladenačko partijanje. Koliko film zrcali tvoju generaciju?
- Po komentarima koje smo dobili, čini mi se da film uspješno zrcali današnju zagrebačku srednjoškolsku i studentsku populaciju.

U Splitu odrastanje izgleda drukčije, što i jest bila okosnica mog lika – Splićanka koja dolazi u Zagreb na fakultet i cijelo vrijeme se bori sa svojevrsnim kulturnim šokom, uvjerena da u Splitu sve radimo bolje. Pa kad i radimo, realno.

Je li i ti od glazbe voliš reggae, dub, Manu Chao i System Of A Down, kao i tvoj lik?
- Svebor scenarij dorađuje i dopisuje skupa sa svojim glumcima. U ovom konkretnom slučaju je to izgledalo kao i svaka naša suradnja – on mi je pokazao nešto, ja sam to popljuvala i predložila nešto svoje, onda smo se posvađali i na kraju našli neki kompromis.Za Manu Chao sam se izborila, SOAD mi je uvalio i onda smo dodali reggae dub kad, eto, već pričamo besmislice.

Koliko si u dosluhu s društvenim mrežama kojih se film također dotiče? Koliko ti je mobitel često u ruci?
- Prilično često, bojim se, pogotovo ako pitate moju majku. Mislim da su društvene mreže i nezdrave i površne, ali nisam imuna na njih. Imaju i pozitivne strane, bez njih bih puno teže bila u kontaktu s prijateljima koji se već lagano rasipaju po svijetu.

Pretpostavljamo da za ovaj film nisi dobila glumački honorar? Koliko ti je ovo bila dobra glumačka škola?
- Koliko god da je sve skupa bilo zabavno, snimanja su znala biti i teška i naporna. Budući da smo sve radili bez budžeta, u tri ujutro nas gladne i promrzle nisu držali ni ugovori ni honorari, već unutarnja potreba da snimimo film.

U tome je i najljepša strana ovog projekta, što je skupio hrpu mladih kojima je bilo dosta da drugi pričaju njihovu priču i odlučili su uzeti stvar u svoje ruke. Na setu smo svi učili jedni od drugih, nije bilo nekakvog elitizma.

Kako si doživjela Pulu/festival? Je li se pronalaziš u tome i vidiš na crvenom tepihu Arene jednog dana, ako ne i negdje dalje?
- U Pulu kao grad i općenito Istru sam potpuno zaljubljena i želim se tamo vraćati cijeli život, a festivalom sam oduševljena.

Kao neki alternativni svijet, hrpa ljudi koje znam iz različitih krugova se sjatila tamo da bi živjela filmove na tjedan dana.

Pa, realistični dio mene je svjestan da sam izabrala zeznutu profesiju i da je već uspjeh ako si glumom osiguraš egzistenciju, a drugi dio mene je u điru “Kakva Pula, daj mi taj Cannes”. Ključ je u balansu.

Imaš li ambicije da se, kao i redatelj filma, otisneš van regije/u Europu?
- Za sada bih htjela zanat izučiti u regiji i glumiti na svom jeziku, jer je to ipak jezik u kojem sam formirana i na kojem razmišljam, ali otvarat ću si i puteve prema Europi. Nije dobro za mladog umjetnika da se zabetonira na jednom mjestu, mislim da to koči razvoj.

U međuvremenu, kako ćeš provesti ostatak ljeta?
- Radim, pišem završni iz komparativne književnosti i paralelno čitam nekoliko knjiga za Akademiju. Tu i tamo se stignem okupati, ha-ha (smijeh kroz suze).

Dalmatinska i splitska premijera na STFF-u

Film će Splićani moći vidjeti na Split Film Festivalu polovinom rujna. Bit će to dalmatinska i splitska premijera "Zagrebačkog ekvinocija".

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>
luna_pilic3-140719 luna_pilic4-140719 luna_pilic5-140719 luna_pilic6-140719 luna_pilic8-140719 luna_pilic1-140719 luna_pilic2-140719
[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/kultura/mlada-glumica-luna-pilic-realisticni-dio-mene-je-svjestan-da-je-vec-uspjeh-ako-si-glumom-osiguras-egzistenciju-a-drugi-dio-mene-je-u-diru-kakva-pula-daj-mi-taj-cannes-kljuc-je-u-balansu-615873 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=a601a96dbd327c77bdd1c06b40715c08706963b6 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Mlada+glumica+Luna+Pili%C4%87%3A+Realisti%C4%8Dni+dio+mene+je+svjestan+da+je+ve%C4%87+uspjeh+ako+si+glumom+osigura%C5%A1+egzistenciju%2C+a+drugi+dio+mene+je+u+%C4%91iru+%26%23039%3BKakva+Pula%2C+daj+mi+taj+Cannes%26%23039%3B%2C+klju%C4%8D+je+u+balansu&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fkultura%2Fmlada-glumica-luna-pilic-realisticni-dio-mene-je-svjestan-da-je-vec-uspjeh-ako-si-glumom-osiguras-egzistenciju-a-drugi-dio-mene-je-u-diru-kakva-pula-daj-mi-taj-cannes-kljuc-je-u-balansu-615873 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fkultura%2Fmlada-glumica-luna-pilic-realisticni-dio-mene-je-svjestan-da-je-vec-uspjeh-ako-si-glumom-osiguras-egzistenciju-a-drugi-dio-mene-je-u-diru-kakva-pula-daj-mi-taj-cannes-kljuc-je-u-balansu-615873 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => SPLIĆANKA U 'ZAGREBAČKOM EKVINOCIJU' [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
KulturaSPLIĆANKA U 'ZAGREBAČKOM EKVINOCIJU'

Mlada glumica Luna Pilić: Realistični dio mene je svjestan da je već uspjeh ako si glumom osiguraš egzistenciju, a drugi dio mene je u điru 'Kakva Pula, daj mi taj Cannes', ključ je u balansu

29. srpnja 2019. - 00:14
luna_pilic3-140719

Prašina oko 66. Pulskog filmskog festivala pomalo se sliježe, ali o nekim filmovima se još govori. Jedan od njih je niskobudžetni "Zagrebački ekvinocij" u kojem je nekoliko mladih glumaca i glumica ostvarilo potencijalno probojne uloge. Među njima se osobito ističe Splićanka Luna Pilić, inače kćerka poznatog (političkog) novinara Damira Pilića, našeg redakcijskog kolege.

Kako bi sebe opisala u par riječi kao osobu i glumicu?
- Kao živi kaos, oboje.

Kako je došlo do tvog angažmana na filmu? Koji su točno tvoji glumačko-filmski počeci?
- Ulogu sam dobila tako da sam otišla na audiciju koja se održavala na mom faksu (Filozofski u Zagrebu) bez da sam znala ikoga iz CEFGI ekipe.

Moja uloga je originalno bila muška, ali je redatelj Svebor Mihael Jelić promijenio scenarij n...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. svibanj 2024 22:09