Mozaik Društvena mreža

NOVA PRAVILA

Influenceri više ne mogu reklamirati sve i svašta, pogotovo ne proizvode koji nemaju efekta, a mogu biti i opasni, evo što je sada strogo zabranjeno

NOVA PRAVILA

Maloljetnici na Instagramu više neće moći vidjeti objave koje promoviraju proizvode za mršavljenje ili reklame za estetske zahvate i tretmane. Dio je to nove poslovne politike koja nastoji kontrolirati brzorastući i kontroverzni sektor marketinga influencera.

Instagram će postaviti dobnu granicu no slučajevima gdje objave uključuju apel za kupovinom nekog proizvoda ili ističu njegovu cijenu. U potpunosti će biti uklonjene objave u kojima se reklamiraju čudesne dijete ili proizvodi za gubitak kilograma, i koji su povezani s komercijalnim ponudama kao što su kodovi za popust.

 

Pravila oglašavanja na Instagramu nikad nisu ni dozvoljavala promociju ovih proizvoda, prema navodima iz kompanije, ali sve raširenija pojava reklamiranja među influencerima i poznatim osobama zahtijevala je odgovarajuću i ozbiljniju reakciju. Nova pravila odnose se i na Facebook i na Instagram.

Lideri Instagrama žele da ta društvena mreža postane pozitivno mjesto za sve ljude i da se smanji pritisak koji korisnici povremeno osjećaju, piše u priopćenju za medije Emma Collins iz službe za odnose s javnošću Instagrama.

 

Influenceri poput Kim i Khloe Kardashian i Kylie Jenner dugo su već na udaru kritičara, uključujući glumicu Jameelu Jamil, jer promoviraju proizvode za mršavljenje. 

Jedan od Jamilinih tweetova o influencerima koji prodaju ove proizvode, koji mogu biti štetni za zdravlje mladih i uglavnom i nemaju efekta, postao je viralan u studenom 2018. godine i privukao pozornost na ovaj problem. Jamil je sa stručnjacima kako bi se unijele potrebne promjene na platformu.

 

- Borila sam se s poremećajem u prehrani u mladosti, i iskusila sam sve opasnosti i loše strane dijetne i detox industrije – kaže Jamil.

U Instagramu su odlučili implementirati novu politiku u vrijeme žustrih rasprava oko uloge društvenih medija koji stvaraju pritisak na ljude da se ponašaju i izgledaju na određeni način.

Kompanija moli korisnike koji vide neprimjerene objave ili slučajeve gdje se krše nova pravila, da to prijave. Također poručuju da će se i dalje razvijati svoju pravila oglašavanja, ali vjeruju da je ovo pozitivan korak ka zaštiti ljudi na društvenim mrežama.

Naslovnica Društvena mreža