Početkom ljetne sezone PIK Vrbovec predstavlja novu kampanju za brand Piko u kojoj glavne uloge imaju naizgled savršeni likovi koji kroz duhovit zaplet pokažu svoju nesavršenu, nespretnu stranu.
Ipak, bez obzira na svoje male nesavršenosti, u jedno su sigurni – uvijek mogu imati savršen sendvič. Zato novi Piko slogan glasi – Ne moraš biti savršen da bi imao savršen sendvič!
Glavni i odgovorni za vratolomije teenagera, lijepe dame i ozbiljnog gospodina bio je redatelj Dalibor Matanić, prema ideji Imago reklamne agencije koja je osmislila duhovite spotove.
- Svako snimanje gdje se snimaju ljudske nespretnosti uvijek ispadne zabavno pa tako i PIK trapavci. Moram pohvaliti agenciju i klijenta PIK Vrbovec koji su nam dali potpuno povjerenje. Imali smo opustenu i zabavnu atmos...
Ipak, bez obzira na svoje male nesavršenosti, u jedno su sigurni – uvijek mogu imati savršen sendvič. Zato novi Piko slogan glasi – Ne moraš biti savršen da bi imao savršen sendvič!
Glavni i odgovorni za vratolomije teenagera, lijepe dame i ozbiljnog gospodina bio je redatelj Dalibor Matanić, prema ideji Imago reklamne agencije koja je osmislila duhovite spotove.
- Svako snimanje gdje se snimaju ljudske nespretnosti uvijek ispadne zabavno pa tako i PIK trapavci. Moram pohvaliti agenciju i klijenta PIK Vrbovec koji su nam dali potpuno povjerenje. Imali smo opustenu i zabavnu atmos...