Novosti Biznis

veliki rast dobiti

Svjetski poznati modni brend za kojim luduju i Hrvatice hvali se rekordnom prodajom, otkrili kojim poslovnim potezima su debelo nadmašili glavne suparnike

 veliki rast dobiti

Španjolski maloprodajni div Inditex, vlasnik robne marke odjeće Zara, u prvom je tromjesečju ostvario rast dobiti slijedom rekordne prodaje, zahvaljujući poticanju razvoja online poslovanja, objavila je kompanija srijedu.

Tvrtka, koja je vlasnica i marki Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershku i Oysho, ostvarila je u tromjesečju od veljače do travnja na godišnjoj razini rast neto dobiti za 10 posto, na 734 milijuna eura.

Inditexovi rezultati bili su znatno bolji nego njegova glavnog suparnika, švedskog H&M-a, koji je u prvom tromjesečju ostvario 77 milijuna eura neto dobiti.

Zara novim logom zaprepastila kupce, ruga im se cijeli svijet: 'Izgleda kao ja kad se pokušavam uvući u njihovu odjeću!'

Španjolska je grupa priopćila o skoku prihoda od prodaje za pet posto, na 5,9 milijardi eura, zahvaljujući "kontinuiranoj digitalnoj transformaciji u integraciji platformi za online prodaju i postojećih trgovina".

No također naglašava da je u tom razdoblju primijenila nove računovodstvene standarde. Prema prijašnjim standardima neto dobit bi joj porasla za sedam posto, umjesto za sadašnjih 10 posto.

Kompanija procjenjuje da će se prodaja u ovoj godini povećati između četiri i šest posto u trgovinama koje posluju najmanje godinu dana.

Inditex intenzivno ulaže kako bi sustigao internetske divove u maloprodaji, pa je u ožujku u Brazilu pokrenuo prodaju Zarine ponude putem interneta. Do kraja godine planira širiti on-line poslovanje, većinom na Bliskom istoku.

Zarina on-line prodaja bit će dostupna u Južnoafričkoj Republici, Kataru, Bahrainu, Omanu, Jordanu, Kuvajtu, Filipinima, Ukrajini i Kolumbiji.
 

Naslovnica Biznis