StoryEditorOCM
Hrvatskanećeš, razbojniče

Iznervirana Splićanka: Konobar mi je donio jeftinije piće koje nisam naručila, po cijeni skupljeg; Ministarstvo: To je kažnjivo, prijavite nam!

Piše Ttihana Marović
21. rujna 2016. - 19:21
riva_kava2-270115trtr

Naručiš jedno, a dobiješ nešto sasvim drugo – pojava je koja bi trebala biti nepoznanica, barem u ugostiteljskim djelatnostima, no, nažalost, sve češće nam se javljaju potrošači koji su nasjeli baš na ovakav oblik prijevare. Revoltirana čitateljica obratila nam se prošloga tjedna, kada je u jednom ugostiteljskom objektu, umjesto naručene "Cedevite", dobila "Juicy Vitu". Iako slični, svima je jasno da je riječ o dva različita napitka, a i posve različita brenda.

Naravno, na računu uručenom našoj čitateljici naplaćena je "Cedevita". Slične situacije događaju se i sa zamjenom "Coca-Cole" za "Pepsi" ili, recimo, "Nescafea" za neku drugu vrstu kapučina, kao i raznim mineralnim vodama, pa se naša čitateljica s pravom upitala je li zapravo riječ o varanju potrošača. Odgovor na...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 17:22