Sportska limuzina K5, koja je nastala kao plod suradnje Kijina tri dizajnerska centra, u SAD-u, Europi i Južnoj Koreji, označava korak naprijed u odnosu na prethodnike.
Sprijeda je novi model doživio evoluciju “tigrova nosa” s LED farovima, integriranima u masku. Dnevna svjetla pridonose agresivnijem prednjem dijelu, a svoj udio daju i donja maska sa zračnom zavjesom i širim otvorima za protok zraka. Gledajući iz profila, K5 donosi veću dozu mišićavosti i nešto Stingerovih oblina.
U odnosu na prethodnika, K5 je niži 20 milimetara (sada 1445 mm), duži 50 mm (4905 mm), širi 25 mm (1860 mm) i ima 45 milimetara duži međuosovinski razmak (2850 mm). Duži, niži i širi nego prije, K5 na cesti pruža veću stabilnost i veći užitak u vožnji. K5 bit će raspoloživ sa 16-inčnim, 17-inčnim ili...