Redizajnirana Mazda 3, ne samo što je osvježena u vanjskom izgledu, nego je dobila i manji dizelski agregat obujma 1499 ccm, čime će zasigurno postati konkurentnija u kompaktnom segmentu.
Naime, do sada je u ponudi bio samo jedan dizelski agregat, i to onaj 2.2-litreni s čak 150 “konja” i okretnim momentom od 380 Nm. I taj motor je idealan za veću “šesticu”, ali je zato u manjoj “trojci”, prema mišljenju mnogih, bio previše snažan za svakodnevnu obiteljsku vožnju.
Stoga je bilo i normalno da se bolje prodaju benzinci u Mazdi 3, ali je vrlo vjerojatno da će se taj trend sada malo promijeniti u korist dizelaša.
Naime, mali 1.5-litreni turbodizelaš sa 105 konjskih snaga i okretnim momentom od 270 Nm već pri 1600 “điri” prava je mjera za manju “trojku”. To više što je 1365 eura j...
StoryEditorOCM
ŽivotMAZDA 3 SPORT 1.5 CD CHALLENGE
Troši kao upaljač: jedan od najskupljih, ali i najkvalitetnijih automobila u svojoj klasi
3. srpnja 2017. - 10:11
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?