Stil Promo

Butique hotel 'Time'

U samom centru Splita otvoren je novi hotel s četiri zvjezdice: zavirite u atraktivni wellness prostor koji podjednako privlači domaće ljude i goste

Butique hotel 'Time'

Početkom sezone svoja je vrata otvorio novi splitski butique hotel "Time". Smješten u Vukovarskoj ulici, ovaj ugostiteljski objekt može se pohvaliti s četiri zvjezdice, 24 sobe smještene na tri kata, restoranom, slastičarnicom, barom te još jednim jakim adutom - wellness i spa zonom u koju smo se zaputili i mi.

Za parking mjesto ne morate se brinuti budući da je parkiralište smješteno uz sam hotel, a ako stižete električnim automobilom, imate i besplatnu punionicu za takav tip vozila. Kako je prije samog otvorenja za "Slobodnu" kazao Stipe Mađor, vlasnik hotela, u "Timeu" je zaposleno nešto manje od trideset ljudi, većinom domaćih kadrova iako je dio angažiran iz inozemstva.

Na samom ulazu u meTime wellness & spa dočekao nas je jedan od spomenutih stručnjaka - fizioterapeut, wellness terapeut i menadžer Teo Grčić iza kojeg stoji dvanaest godina iskustva kao i razne internacionalne preporuke.

- Ovo je moderan gradski wellness koji je otvoren i za domaće ljude i za članove iz inozemstva. Sve je napravljeno prema najvišim standardima tako da imamo najsuvremenije postrojenje po pitanju kvalitete, vode, održavanja, izrade saune, samih kontrola... Naglasak je uvijek na čistoći i gostoprimstvu, a prostor je sam po sebi atraktivan. Osim toga, uvijek gledamo kako dodatno u njega uložiti i unaprijediti ga - kaže nam Grčić.

Ovaj suvremeni wellness uključuje bazen, jacuzzi, finsku, bio i tursku saunu, a posjetitelji mogu uživati i u grijanim ležaljkama, tropskoj kiši, prostorijama za masažu kao i kozmetičkim tretmanima.

Posebno su popularne dnevne ulaznice, ali i paketi za dvoje koji uključuju masažu te neograničeno korištenje atraktivne spa oaze, uz uživanje u sušenom voću, kolačima, kavi, čaju ili, pak, pjenušcu, ovisno za koji se paket odlučite.

- Cijene su pristupačne i dosta su nam tražene takve ulaznice. Ljudi ih kupuju kao poklone, dođu ovdje proslaviti godišnjicu ili se opustiti s prijateljicama. Uskoro ćemo uvesti i jednu ekskluzivnu liniju domaćih holističkih proizvoda pravljenih isključivo od hladnog prešanog esencijalnog ulja koji se koriste u masaži i za liječenje uzroka nekih tegoba, a imamo i liniju profesionalne kozmetike koja se pokazala dosta uspješnom u rješavanju, recimo, problema s celulitom ili tretiranja nekih svakodnevnih stanja tijela - izdvaja Grčić.

- Želimo kod ljudi promijeniti i percepciju toga što je uistinu masaža, što je manualna tehnika, kakav pristup terapeut treba imati i koji je stvaran efekt tretman. Ovdje se sve radi ručno, nema odvajanja od čovjeka, gubitka koncentracije i stavljanja čovjeka u nekakav vremenski okvir prema sistemu - on dođe, plati i mi to odradimo - naglašava nam Grčić.

Vrijeme provedeno u meTime-u (u prijevodu s engleskog naziv znači "vrijeme za sebe") je, i sami smo se, uvjerili, dobro iskorišteno vrijeme, a poticanje gostiju da uživaju u trenucima koje su odvojili za sebe bio je jedan od motiva kojima su se vodili.

- Osjeti se ulog, pomno se radilo na dizajnu. U cijeli su proces bili uključeni i vlasnik te, naravno, dizajner. Raspravljalo se o svim detaljima i cilj je bio stvoriti mjesto na kojemu će čovjek, kad dođe, imati osjećaj topline - kažu nam iz hotela te dodaju da iako nose naziv butique hotel, po sadržaju bi se mogli opisati kao mali resort.

Posebnu pažnju usmjerili su na domaće goste koje bi moglo razveseliti to što imaju trideset posto popusta na wellness pakete, a iz hotela javljaju još jednu vijest - posjetitelji će uskoro na raspolaganju imati à la carte restoran "Chef's Time".

Naslovnica Promo