stdClass Object ( [id] => 51370 [title] => S(p)retan pad: pilota Lufthansine škole koji je prinudno sletio na more spasili ribari [alias] => s-p-retan-pad-pilota-lufthansine-skole-koji-je-prinudno-sletio-na-more-spasili-ribari [catid] => 243 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Uzroci nesreće, u kojoj su u kolovozu prošle godine život izgubili
pilot i instruktor škole Cockpit, trebali bi iz Njemačke
stići baš ovih dana

Andreas Braunagel, pilot školskog zrakoplova tipa DA-20, registracijskih oznaka D-EZZA, u vlasništvu njemačke pilotske škole “Intercockpit” sa sjedištem u Zadru, prinudno je u srijedu, oko 12.30 sati, sletio na more kod cavtatskih otoka Mrkan i Bobara.

, pilot školskog zrakoplova tipa DA-20, registracijskih oznaka D-EZZA, u vlasništvu njemačke pilotske škole “Intercockpit” sa sjedištem u Zadru, prinudno je u srijedu, oko 12.30 sati, sletio na more kod cavtatskih otoka Mrkan i Bobara.

Pilot je preživio i spasila ga je posada lokalne ribarice.

Prema priopćenju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture RH, koje potpisuje glasnogovornica Marina Halužan, u zrakoplovu je kao pilot bio samo 23-godišnji njemački državljanin koji je bio na trenažnom letu iz Zadra u Dubrovnik.

Do nezgode je došlo zbog otkaza motora i dima u kabini, ali je pilot uspješno spustio zrakoplov na more. Zbog prodora mora u zrakoplov, aparat je nakon desetak minuta potonuo na dubinu od 90 metara.

Kako smo neslužbeno doznali, dežurni službenici Kontrolnog tornja Zračne luke Dubrovnik u Čilipima zaprimili su oko 12.55 sati dojavu o nestanku zrakoplova s radara.

Škola ‘zakopčana’ za javnost

To je već druga slična nesreća u kojoj sudjeluju zrakoplovi zadarske škole za obuku pilota. U kolovozu prošle godine, naime, u “piperu 44” stradali su instruktor Daniel Oleksa iz Virovitice i mladi Talijan Alessandro D’Agatte kada se njihov zrakoplov srušio u more kod Dugog otoka.

Nije do kraja razjašnjeno je li tada avion vozio instruktor ili mladi pilot. I tada se spekuliralo da su se u nuždi pokušali spustiti na more, ali su pri spuštanju krilom zakačili površinu mora, zrakoplov se prevrnuo i potonuo.

Drugo tumačenje je da je bila riječ o ljudskoj pogrešci a zanimljivo je da se rezultati istrage i vještačenja nad olupinom zrakoplova, što je provedeno u Njemačkoj, očekuju u Hrvatskoj baš ovih dana, kako nam tvrdi izvor u Ministarstvu prometa.

U srijedu je pilot imao više sreće jer je bio u pristupu aerodromu Dubrovnik, saznajemo od dobro upućenog izvora, te se nalazio na nekih 500 m visine kada mu je otkazao motor. Budući da je već počeo slijetati, uspio je sretno sletjeti na more umjesto na pistu.

Zrakoplov ‘diamond DA-20 katana’, registracijskih
oznaka D-EZZA, srušio se kod otočića Mrkan i Bobara,
a pilota su spasili ribari koji su bili na ribarenju u blizini.
Zrakoplov je potonuo za desetak minuta nakon
nesreće, na dubinu od 90 metara
Željko Tutnjević/CROPIX
Da bi sam smio upravljati zrakoplovom, pilot mora imati određen broj sati leta s instruktorom koji mu mora i odobriti samostalan let. Jesu li u ovom slučaju bili ispunjeni ti uvjeti, utvrdit će se istragom. Osim toga, održavanje zrakoplova strogo je propisano rigoroznim propisima.

Zrakoplov se treba provjeriti svako jutro, zatim prije i nakon leta. Lufthansina škola letenja Intercockpit obučava pilote u zračnoj luci Zemunik kraj Zadra već osam godina i kroz nju je već prošlo sigurno tisuću polaznika.

Riječ je o zajedničkom projektu ove najveće njemačke zrakoplovne kompanije i njezine tvrtke kćeri Intercockpit, te Croatia Airlinesa i Zračne luke Zadar. Škola je vrlo zatvorena za javnost, a za nju se dozna kad se nešto posebno dogodi.

U srijedu se nakon spretnog pada njihova mladog pilota kod Cavtata nije mogla dobiti izjava nikoga iz Intercockpita, a sudeći po ranijim iskustvima, čekaju se instrukcije iz Njemačke.

ahmet kalajdžić/epeha, Edvard šprljan/epeha, ivica marković

Pilot školskog zrakoplova neozlijeđen

Pilot malog zrakoplova tipa Katana, koji se nešto prije 13 sati srušio u akvatorij Župskog zaljeva, u nesreći je prošao bez teških tjelesnih ozljeda.

Kako nam je potvrdio zamjenik ravnatelja Opće bolnice Dubrovnik dr. Rikard Lenz, liječnički tim na Hitnoj medicinskoj pomoći pretragom je ustanovio da kod pilota-učenika mema nikakvih težih tjelesnih ozljeda.

Njemački državljanin nakon pregleda u Općoj bolnici Dubrovnik prepraćen je potom u pratnji policije kako bi o (ne)sretnom slijetanju dao svoj iskaz.

Paulina PEKO / EPEHA

Otkazali motori

Osobno držim kako je u pitanju klasični kvar otkazivanja pogonskog motora i da se mladi pilot vrlo dobro snašao te korektno odradio detaljno propisanu proceduru postupanja. Ne želim prejudicirati, ali da je kojim slučajem bio u pitanju kvar komandi, avion bi se sunovratio u more te bi pilot vjerojatno poginuo - izjavio je jedan od vodećih zrakoplovnih stručnjaka na jugu Hrvatske, učitelj letenja Antun Maškarić.

U pitanju je zrakoplov izrađen od stakloplastike, kojim se postiže maksimalna brzina od oko 110 milja na sat.

A.K./ EPEHA

Spasili ga ribari

Kako neslužbeno saznajemo, zrakoplovom je upravljao pilot Andreas Braunagel, polaznik “Lufthansine” pilotske škole, a spasili su ga ribari Vojo i njegov sin Nikša Fiorenini, koji su ribarili relativno blizu mjesta pada zrakoplova.

Školski zrakoplov “diamond DA-20 katana” predstavlja standardni jednomotorni trenažni avion za školsku obuku pilota.

A.K./EPEHA

Idealni uvjeti za obuku

Lufthansa je odabrala Zadar jer zračna luka zadovoljava visoke tehničke standarde, povoljno je smještena, a grad je dovoljno atraktivan. Obuka se provodi na simulatorima i zrakoplovima DA-20, DA-40 i pipper seminola, a teoretski se dio nastave odvija u Lufthansinoj školi u Bremenu.

Na nebu iznad Zadra već je postala normalna pojava da svakih nekoliko mjeseci počne serija letova u malim zrakoplovima a potom da golemi zrakoplovi kruže, slijeću i polijeću.


U četvrtak se vadi avion iz mora

Početak vađenja zrakoplova i istraga o razlozima pada letjelice «Inter cockpit» iz Škole letenja na školskom letu iz Zadra prema Dubrovniku najavljen je za četvrtak kada će u Dubrovnik stići Komisija za istraživanje zrakoplovnih nesreća predvođena glavnim istražiteljem Dinkom Vodanovićem.

Kako se također navodi u priopćenju direktora Zračne luke Dubrovnik Tončija Peovića, na dubrovačkom su aerodromu oko 12.50 sati dobili kontrolnog tornja da je iz zrakoplova javljeno izvanredno stanje u letu iznad Dubrovnika zbog dima u kabini i zastoja motora.

- Sukladno planu za izvanredne prilike odmah je pokrenuta akcija traganja i spašavanja. Naloženo je zrakoplovu Aero kluba Split reg.oznake 9ADMA s pilotom Natkom Kulićem polijetanje radi traganja za nestalim zrakoplovom.

Obavještena je PU dubrovačko-neretvanska kao i obalna radio postaja «Dubrovnik radio» radi pokretanja akcije traganja i spašavanja. Naknadnom provjerom utvrđeno je da se radi o jednomotornom školskom zrakoplovu DV20 reg.oznake DEZZA sa pilotom učenikom njemačkim državljaninom A.B.

Oko 13.10 dobili smo obavijest da je avion prisilno sletio u more na potezu od Lokruma prema Cavtatu.

U 13.15 sati dobili smo obavijest da je kočarica kap. Nikše Fjoreninija koja se nalazila u blizini spasila pilota i prevozi ga prema Cavtatu. Zrakoplov je lociran iz zraka u plutajućem položaju 300 m južno od otočića Ražnjić. Plovilo Pomorske policije dalo je detaljne koordinate zrakoplova koji je na istoj lokaciji potonuo u 13.50 sati, stoji u priopćenju.

k. šutalo / epeha

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => Andreasu Braunagelu tijekom slijetanja otkazao je motor, no uspio se spustiti na morsku površinu i pravodobno napustiti avion koji je potonuo na oko 90 metara dubine [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => ni godinu dana od nesreće u kojoj su kod dugog otoka stradali instruktor i pilot na obuci u ‘intercockpitu’, nesreća na sličnom zrakoplovu iste škole [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2009-05-06 21:04:08 [created_by] => 30 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2009-05-07 09:04:00 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2009-05-06 23:55:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 4307 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 243 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovije vijesti iz crne kronike. [menu-meta_keywords] => vijesti, crna kronika, nesreće, tragedije [secure] => 0 [page_title] => Crna kronika [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 0 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 1 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/images/2009/05/07/Crna kronika/AVION_NESRECA8-040808_thumb.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "305x471" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 243 [name] => Crna kronika [alias] => crna-kronika [description] => [parent] => 119 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 4 [params] => {"inheritFrom":"119","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"1","itemRelatedLimit":"2","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"1","itemRelatedImageSize":"Small","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"1","itemRelatedAuthor":"1","itemRelatedMedia":"1","itemRelatedImageGallery":"1","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 15479340 Threads: 1 Questions: 3200418543 Slow queries: 7203153 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 235981646 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 51 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front06 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /vijesti/crna-kronika ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /vijesti/crna-kronika/s-p-retan-pad-pilota-lufthansine-skole-koji-je-prinudno-sletio-na-more-spasili-ribari-51370 [printLink] => /vijesti/crna-kronika/s-p-retan-pad-pilota-lufthansine-skole-koji-je-prinudno-sletio-na-more-spasili-ribari-51370?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 229377 [name] => zrakoplovnanesreća [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => zrakoplovnanesreca [link] => /tag/zrakoplovnanesreca ) [1] => stdClass Object ( [id] => 222839 [name] => padzrakoplova [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => padzrakoplova [link] => /tag/padzrakoplova ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [Subtitle] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => Andreasu Braunagelu tijekom slijetanja otkazao je motor, no uspio se spustiti na morsku površinu i pravodobno napustiti avion koji je potonuo na oko 90 metara dubine [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => ni godinu dana od nesreće u kojoj su kod dugog otoka stradali instruktor i pilot na obuci u ‘intercockpitu’, nesreća na sličnom zrakoplovu iste škole [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => S(p)retan pad: pilota Lufthansine škole koji je prinudno sletio na more spasili ribari [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-18-12-59-55-30 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2009/05/07/Crna kronika/AVION_NESRECA8-040808_thumb.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2009/05/07/Crna kronika/AVION_NESRECA8-040808_thumb.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Uzroci nesreće, u kojoj su u kolovozu prošle godine život izgubili
pilot i instruktor škole Cockpit, trebali bi iz Njemačke
stići baš ovih dana

Andreas Braunagel, pilot školskog zrakoplova tipa DA-20, registracijskih oznaka D-EZZA, u vlasništvu njemačke pilotske škole “Intercockpit” sa sjedištem u Zadru, prinudno je u srijedu, oko 12.30 sati, sletio na more kod cavtatskih otoka Mrkan i Bobara.

, pilot školskog zrakoplova tipa DA-20, registracijskih oznaka D-EZZA, u vlasništvu njemačke pilotske škole “Intercockpit” sa sjedištem u Zadru, prinudno je u srijedu, oko 12.30 sati, sletio na more kod cavtatskih otoka Mrkan i Bobara.

Pilot je preživio i spasila ga je posada lokalne ribarice.

Prema priopćenju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture RH, koje potpisuje glasnogovornica Marina Halužan, u zrakoplovu je kao pilot bio samo 23-godišnji njemački državljanin koji je bio na trenažnom letu iz Zadra u Dubrovnik.

Do nezgode je došlo zbog otkaza motora i dima u kabini, ali je pilot uspješno spustio zrakoplov na more. Zbog prodora mora u zrakoplov, aparat je nakon desetak minuta potonuo na dubinu od 90 metara.

Kako smo neslužbeno doznali, dežurni službenici Kontrolnog tornja Zračne luke Dubrovnik u Čilipima zaprimili su oko 12.55 sati dojavu o nestanku zrakoplova s radara.

Škola ‘zakopčana’ za javnost

To je već druga slična nesreća u kojoj sudjeluju zrakoplovi zadarske škole za obuku pilota. U kolovozu prošle godine, naime, u “piperu 44” stradali su instruktor Daniel Oleksa iz Virovitice i mladi Talijan Alessandro D’Agatte kada se njihov zrakoplov srušio u more kod Dugog otoka.

Nije do kraja razjašnjeno je li tada avion vozio instruktor ili mladi pilot. I tada se spekuliralo da su se u nuždi pokušali spustiti na more, ali su pri spuštanju krilom zakačili površinu mora, zrakoplov se prevrnuo i potonuo.

Drugo tumačenje je da je bila riječ o ljudskoj pogrešci a zanimljivo je da se rezultati istrage i vještačenja nad olupinom zrakoplova, što je provedeno u Njemačkoj, očekuju u Hrvatskoj baš ovih dana, kako nam tvrdi izvor u Ministarstvu prometa.

U srijedu je pilot imao više sreće jer je bio u pristupu aerodromu Dubrovnik, saznajemo od dobro upućenog izvora, te se nalazio na nekih 500 m visine kada mu je otkazao motor. Budući da je već počeo slijetati, uspio je sretno sletjeti na more umjesto na pistu.

Zrakoplov ‘diamond DA-20 katana’, registracijskih
oznaka D-EZZA, srušio se kod otočića Mrkan i Bobara,
a pilota su spasili ribari koji su bili na ribarenju u blizini.
Zrakoplov je potonuo za desetak minuta nakon
nesreće, na dubinu od 90 metara
Željko Tutnjević/CROPIX
Da bi sam smio upravljati zrakoplovom, pilot mora imati određen broj sati leta s instruktorom koji mu mora i odobriti samostalan let. Jesu li u ovom slučaju bili ispunjeni ti uvjeti, utvrdit će se istragom. Osim toga, održavanje zrakoplova strogo je propisano rigoroznim propisima.

Zrakoplov se treba provjeriti svako jutro, zatim prije i nakon leta. Lufthansina škola letenja Intercockpit obučava pilote u zračnoj luci Zemunik kraj Zadra već osam godina i kroz nju je već prošlo sigurno tisuću polaznika.

Riječ je o zajedničkom projektu ove najveće njemačke zrakoplovne kompanije i njezine tvrtke kćeri Intercockpit, te Croatia Airlinesa i Zračne luke Zadar. Škola je vrlo zatvorena za javnost, a za nju se dozna kad se nešto posebno dogodi.

U srijedu se nakon spretnog pada njihova mladog pilota kod Cavtata nije mogla dobiti izjava nikoga iz Intercockpita, a sudeći po ranijim iskustvima, čekaju se instrukcije iz Njemačke.

ahmet kalajdžić/epeha, Edvard šprljan/epeha, ivica marković

Pilot školskog zrakoplova neozlijeđen

Pilot malog zrakoplova tipa Katana, koji se nešto prije 13 sati srušio u akvatorij Župskog zaljeva, u nesreći je prošao bez teških tjelesnih ozljeda.

Kako nam je potvrdio zamjenik ravnatelja Opće bolnice Dubrovnik dr. Rikard Lenz, liječnički tim na Hitnoj medicinskoj pomoći pretragom je ustanovio da kod pilota-učenika mema nikakvih težih tjelesnih ozljeda.

Njemački državljanin nakon pregleda u Općoj bolnici Dubrovnik prepraćen je potom u pratnji policije kako bi o (ne)sretnom slijetanju dao svoj iskaz.

Paulina PEKO / EPEHA

Otkazali motori

Osobno držim kako je u pitanju klasični kvar otkazivanja pogonskog motora i da se mladi pilot vrlo dobro snašao te korektno odradio detaljno propisanu proceduru postupanja. Ne želim prejudicirati, ali da je kojim slučajem bio u pitanju kvar komandi, avion bi se sunovratio u more te bi pilot vjerojatno poginuo - izjavio je jedan od vodećih zrakoplovnih stručnjaka na jugu Hrvatske, učitelj letenja Antun Maškarić.

U pitanju je zrakoplov izrađen od stakloplastike, kojim se postiže maksimalna brzina od oko 110 milja na sat.

A.K./ EPEHA

Spasili ga ribari

Kako neslužbeno saznajemo, zrakoplovom je upravljao pilot Andreas Braunagel, polaznik “Lufthansine” pilotske škole, a spasili su ga ribari Vojo i njegov sin Nikša Fiorenini, koji su ribarili relativno blizu mjesta pada zrakoplova.

Školski zrakoplov “diamond DA-20 katana” predstavlja standardni jednomotorni trenažni avion za školsku obuku pilota.

A.K./EPEHA

Idealni uvjeti za obuku

Lufthansa je odabrala Zadar jer zračna luka zadovoljava visoke tehničke standarde, povoljno je smještena, a grad je dovoljno atraktivan. Obuka se provodi na simulatorima i zrakoplovima DA-20, DA-40 i pipper seminola, a teoretski se dio nastave odvija u Lufthansinoj školi u Bremenu.

Na nebu iznad Zadra već je postala normalna pojava da svakih nekoliko mjeseci počne serija letova u malim zrakoplovima a potom da golemi zrakoplovi kruže, slijeću i polijeću.


U četvrtak se vadi avion iz mora

Početak vađenja zrakoplova i istraga o razlozima pada letjelice «Inter cockpit» iz Škole letenja na školskom letu iz Zadra prema Dubrovniku najavljen je za četvrtak kada će u Dubrovnik stići Komisija za istraživanje zrakoplovnih nesreća predvođena glavnim istražiteljem Dinkom Vodanovićem.

Kako se također navodi u priopćenju direktora Zračne luke Dubrovnik Tončija Peovića, na dubrovačkom su aerodromu oko 12.50 sati dobili kontrolnog tornja da je iz zrakoplova javljeno izvanredno stanje u letu iznad Dubrovnika zbog dima u kabini i zastoja motora.

- Sukladno planu za izvanredne prilike odmah je pokrenuta akcija traganja i spašavanja. Naloženo je zrakoplovu Aero kluba Split reg.oznake 9ADMA s pilotom Natkom Kulićem polijetanje radi traganja za nestalim zrakoplovom.

Obavještena je PU dubrovačko-neretvanska kao i obalna radio postaja «Dubrovnik radio» radi pokretanja akcije traganja i spašavanja. Naknadnom provjerom utvrđeno je da se radi o jednomotornom školskom zrakoplovu DV20 reg.oznake DEZZA sa pilotom učenikom njemačkim državljaninom A.B.

Oko 13.10 dobili smo obavijest da je avion prisilno sletio u more na potezu od Lokruma prema Cavtatu.

U 13.15 sati dobili smo obavijest da je kočarica kap. Nikše Fjoreninija koja se nalazila u blizini spasila pilota i prevozi ga prema Cavtatu. Zrakoplov je lociran iz zraka u plutajućem položaju 300 m južno od otočića Ražnjić. Plovilo Pomorske policije dalo je detaljne koordinate zrakoplova koji je na istoj lokaciji potonuo u 13.50 sati, stoji u priopćenju.

k. šutalo / epeha

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/crna-kronika/s-p-retan-pad-pilota-lufthansine-skole-koji-je-prinudno-sletio-na-more-spasili-ribari-51370 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=6653b4a69dc02a82e4688ef2b91aea2235a02851 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=S%28p%29retan+pad%3A+pilota+Lufthansine+%C5%A1kole+koji+je+prinudno+sletio+na+more+spasili+ribari+&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fvijesti%2Fcrna-kronika%2Fs-p-retan-pad-pilota-lufthansine-skole-koji-je-prinudno-sletio-na-more-spasili-ribari-51370 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fvijesti%2Fcrna-kronika%2Fs-p-retan-pad-pilota-lufthansine-skole-koji-je-prinudno-sletio-na-more-spasili-ribari-51370 )
Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => Andreasu Braunagelu tijekom slijetanja otkazao je motor, no uspio se spustiti na morsku površinu i pravodobno napustiti avion koji je potonuo na oko 90 metara dubine [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => ni godinu dana od nesreće u kojoj su kod dugog otoka stradali instruktor i pilot na obuci u ‘intercockpitu’, nesreća na sličnom zrakoplovu iste škole [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
Crna kronikani godinu dana od nesreće u kojoj su kod dugog otoka stradali instruktor i pilot na obuci u ‘intercockpitu’, nesreća na sličnom zrakoplovu iste škole

S(p)retan pad: pilota Lufthansine škole koji je prinudno sletio na more spasili ribari

Piše PSD.
7. svibnja 2009. - 01:55

Uzroci nesreće, u kojoj su u kolovozu prošle godine život izgubili
pilot i instruktor škole Cockpit, trebali bi iz Njemačke
stići baš ovih dana

Andreas Braunagel, pilot školskog zrakoplova tipa DA-20, registracijskih oznaka D-EZZA, u vlasništvu njemačke pilotske škole “Intercockpit” sa sjedištem u Zadru, prinudno je u srijedu, oko 12.30 sati, sletio na more kod cavtatskih otoka Mrkan i Bobara.

, pilot školskog zrakoplova tipa DA-20, registracijskih oznaka D-EZZA, u vlasništvu njemačke pilotske škole “Intercockpit” sa sjedištem u Zadru, prinudno je u srijedu, oko 12.30 sati, sletio na more kod cavtatskih otoka Mrkan i Bobara.

Pilot je preživio i spasila ga je posada lokalne rib...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. svibanj 2024 14:59